Lapsen synttäreillä
oli maukasta, itsetehtyä mansikkakakkua. Rahkaa ja vaniljakastiketta välissä. Anut joka niistä seitsemästä lapsesta sitä söi, oli päivänsankari itse. Eikö nykypenskoille enää kakku maistu..?
Kommentit (8)
suostu syömään kakkua. Vaikka ei ois muutakaan herkkua tarjolla. En tiedä miksi.
tämän jo ennalta. Itse vain muistelen lapsuuttani, jolloin kakku kyllä kelpasi lapsille. Eheki oltu niin hyvään totuttu.
mutta eivät tykkää rahkasta.
eli oisko siinä rahkassa syy?
hapanta.
Mutta kai tarjosit loput kakusta niille ihmisille jotka eivät voi mennä lapsettomiin häihin vaan he ovat perhe ja tulevat vaikka lasten synttäreillekin, koska niin heillä tehdään. Ehkä heille kakku maistui.
lapsuudessani kakku syntymäpäivillä maistunut.
En ymmärrä ap juttusi tarkoitusta. olet harmissasi, koska toisilla lapsilla oli erilainen maku kuin omallasi ja akkau jäi? Monet lapset ovat nirsoja.
Miten toiset ovat tottuneet liian hyvään? Omat lapseni eivät syö kakkua eivätkä muitakaan herkkuja. Marianne-keksiä saavat joskus päiväkodissa.
Rasvainen ja sokerinen hiilihydraattihöttökakku ei nyt muutenkaan olisi ensimmäisenä syötävästä, joita haluaisin lasteni syövän.
täyttäri voi olla vähän turhan tuhtia. Olen todennut että jäätelökakku on paras vaihtoehto, harva lapsi on sellainen ken ei tykkää jäätelöstä.
jos lapset eivät tykkää täytekakusta.
varsinkaan jos tarjolla oli karkkia,keksiä, pullaa tai sipsejä.