Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisella olla paras kaveri? ov

Vierailija
18.07.2009 |

Tarkoitan siis sellaista bestistä, jonka kanssa shoppaillaan, puhutaan tuntikausia puhelimessa, käydään matkoilla jne. Onko kellään naispuolista ystävätärtä, joka olisi läheisempi ystävä kuin oma mies? Itselläni ei koskaan ole ollut bestistä, olenkin alkanut miettiä, olenko jostain jäänyt paitsi? Minulle on aina riittänyt aviomies parhaaksi ystäväksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla jos sellaista ei halua. Usein käykin niin, että miehestä tulee se paras ystävä.

Mutta välillä on kiva käydä naisten seurassa jossain ja puhua naisten juttuja, ei ne miehet kuitenkaan kaikkea tajua :)

Vierailija
2/3 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakaan. Joskus yläaste ikäisenä vielä oli, mutta elämä vei eri suuntiin. Ei ole enää mitään yhteistä minulla, joka olen naimisissa oleva äiti-ihminen, jolla on vakityö ja omistusasunto, ja entisellä bestiksellä, joka on ikiopiskelija, ikisinkku pilven polttelija-hippi joka matkustelee paljon. Ollaan kyllä vielä ihan väleissä (facebook-kavereita) ja silloin tällöin, mutta tosi harvoin nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla, joilla on ollut sellainen ikubestis, niin se bestis on otettu sitten kaasoksi ja lasten kummiksi jne. Vaikka mulla onkin paljon naispuolisia ystäviä, niin kummiksi tai kaasoksi en ole vielä päässyt, kun ei ole sitä bestistä. Hyvienkin ystävien häissä kaasona on aina se "pitkäaikainen lapsuudentoveribestis".

Musta toisaalta tuntuis tosi oudolta, jos mulla ois ystävä joka olisi läheisempi kuin oma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän