Onko täällä "miehiä"?
Kommentit (6)
Mitä isompi pillu sitä pienempi hinta.
Itse en pillusta maksaisi mitään, mutta laadukas poskihoito voisi olla jossain 50€ kieppeillä.
Olen siinä määrin varma sukupuoli-identiteetistäni, että jättäisin lainausmerkit pois.
Olen pohtinut asiaa, mutta en ole valmis maksamaan mitään. Suomessa saa ilmaiseksikin. Jos joskus sairauden, vanhuuden tms. takia tilanteeseen tulee muutos, harkitsen asiaa uudelleen.
se vaatisi sen että lutkan pitäisi maksaa minulle siitä. Kuinka paljon, se riippuu siitä kuinka kaunis hän on. Rumaa naista en panisi vaikka maksettaisi.
tapa lähestyä naista on heilutella tämän edessä paria 100 € seteliä ja kysyä: "Paljo pillu maksaa?" Jos saat käsilaukun naamaasi, älä lannistu, vaan siirry seuraavan houkuttelevan uhrin kimppuun. Jos poliisi pidättää sinut seksuaalisesta häirinnästä epäiltynä, sano, että se oli tyttöjen syytä; hehän toki olivat aivan liian vähissä vaatteissa siihen aikaan illasta pervojen, runkkarien ja pedofiilien ongelmalähiössä! Eli kai sen 200€ vois maksaa.
Maksaisin jotain 5-10 euroa.
Ehkä voisin maksaa jopa 20 euroa suihinotosta olohuoneen nojatuolissa sen tarjouspizzan jälkiruoaksi samalla kun katselisin telkasta fudista ja kaivelisin hammastikulla kinkunpaloja hampaiden välistä.
Olen tatuoitu jätkä!