Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä "miehiä"?

Vierailija
18.07.2009 |

Paljonko olisit valmis maksamaan pillusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
2/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi pillu sitä pienempi hinta.

Itse en pillusta maksaisi mitään, mutta laadukas poskihoito voisi olla jossain 50€ kieppeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä määrin varma sukupuoli-identiteetistäni, että jättäisin lainausmerkit pois.

Olen pohtinut asiaa, mutta en ole valmis maksamaan mitään. Suomessa saa ilmaiseksikin. Jos joskus sairauden, vanhuuden tms. takia tilanteeseen tulee muutos, harkitsen asiaa uudelleen.

Vierailija
4/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaatisi sen että lutkan pitäisi maksaa minulle siitä. Kuinka paljon, se riippuu siitä kuinka kaunis hän on. Rumaa naista en panisi vaikka maksettaisi.

Vierailija
5/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa lähestyä naista on heilutella tämän edessä paria 100 € seteliä ja kysyä: "Paljo pillu maksaa?" Jos saat käsilaukun naamaasi, älä lannistu, vaan siirry seuraavan houkuttelevan uhrin kimppuun. Jos poliisi pidättää sinut seksuaalisesta häirinnästä epäiltynä, sano, että se oli tyttöjen syytä; hehän toki olivat aivan liian vähissä vaatteissa siihen aikaan illasta pervojen, runkkarien ja pedofiilien ongelmalähiössä! Eli kai sen 200€ vois maksaa.

Vierailija
6/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin jotain 5-10 euroa.

Ehkä voisin maksaa jopa 20 euroa suihinotosta olohuoneen nojatuolissa sen tarjouspizzan jälkiruoaksi samalla kun katselisin telkasta fudista ja kaivelisin hammastikulla kinkunpaloja hampaiden välistä.