Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko itkeä? Muuta en taida jaksaa, mikään ei onnistu ja haluan vain kadota

Vierailija
16.07.2009 |

jonnekin kauas pois :(

En saa asuntoa, tarvitsisin uuden asunnon nopeasti, ja tietenkin juuri nyt kaikki opiskelijat yms. tarvitsevat asuntoja myös.

Ei ole rahaa maksaa laskuja.

En saa työpaikkaa, enkä jaksa enää edes hakea. Hankala yrittäkään kun purskahdan itkuun jos joudun soittamaan jonnekin, ahdistus vain kasvaa ja sosiaalisten tilanteiden pelko on päivä päivältä suurempi.

En tiedä mitä tehdä koska apua en saa mistään. Sukulaiset eivät ymmärrä tai ovat sairaita, yhteiskunta ei auta koska olen ns. pärjäävä, olenhan peräti päässyt yliopistoon opiskelemaan vaikka en osaa edes pidempiä esseitä tms. kirjoittaa.

Keskittymishäiriökin tuntuu koko ajan pahenevan, en pysty syömään enkä nukkumaan, vatsaa korventaa koko ajan.

En jaksa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne asiat sen jälkeen lähtee pikkuhiljaa suttaantumaan oikeaan suuntaan.

Vierailija
2/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet kerran opiskelija niin otapa yhteyttä Nyyti ry:hyn. http://www.nyyti.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä kiinni melkein kuun loppuun, en pääse siis sinnekään.

Kiitos tuosta nyyti-linkistä

Kädetkin vaan tärisee koko ajan kun on niin paha olla

T:ap

Vierailija
4/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystäväsi auttaa? Hän voisi soittaa puolestasi laskuttajille, vuokranantajille jne.

YTHS ja Nyyti olivat hyviä vinkkejä. Kotipaikkakuntasi terveyskeskuksen yhteydessäkin on varmasti tarjolla mielenterveyspalveluja.

Asioilla on taipumus järjestyä, vaikka se ei aina siltä tunnukaan.

Vierailija
5/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä täällä paikkakunnalla, olen aina ollut vähän erakko.

Pari kaveria on muualla, mutta he eivät ole niin läheisiä että voisin heitä vaivata.

Yksi ystävä on, mutta en ole jaksanut pitkään aikaan pitää yhteyttä häneen, enkä kehtaisi kenellekään tunnustaa miten huonosti minulla menee. Kaikki luulevat minun aina pärjäävän :(

T:Ap, joka ei keksi mitään millä asiat saisi tällä kertaa järjestymään

Vierailija
6/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rohkeasti apua läheisiltäsi. Tilanne ei ole niin epätoivoinen, kuin sinusta nyt tuntuu.

Totta kai voit ottaa yhteyttä vanhaan ystävääsi. Tosiystäville voi soittaa vaikka kerran vuodessa ja juttu jatkuu siitä, mihin se jäi edellisellä kerralla.

Kaikilla on jotain salaisuuksia ja/tai heikkouksia, jota he eivät halua muiden tietävän. Ökytalossa asuva rakennuttaja on konkurssin partaalla ja elää avovaimonsa kustannuksella. Kauniilla ja hoikalla tytöllä on ilkeä poikakaveri, joka nolaa tytön päivittäin. Pian psykologiksi valmistuva keski-ikäinen nainen ei tule toimeen kenekään sukulaisensa kanssa. Seksivitsejä kertova rempseä työkaveri on elänyt jo vuosia selibaatissa. Hartaana uskovaisena tunnettu nainen pettää aviomiestään jne. Maailma ei ole täydellinen, ihmiset eivät ole täydellisiä. Sinunkaan ei tarvitse olla. Sinä selviät aivan varmasti tästäkin tilanteesta.

Esseitä opetetaan kirjoittamaan erillisillä kursseilla, joten sekin ongelma selviää. :)

Vierailija
7/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta Nyytista oikein apua, tai siis sain sielta vastauksen kirjoitukseeni mutta se nyt oli sellasta lassyn laa.

onko sulla mitaan laakitysta tohon paniikkihairioon (?) ellei jo ole niin terveyskeskuksen kautta nopeasti laakitys ennekuin paaset yths:n piiriin.

Vierailija
8/8 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lääkitystä, hammasta purren ja apinanraivolla olen aiemmin yrittänyt elämässä selvitä vaikka aina olen pelännyt melkein kaikkea. Mitään diagnoosia en ole koskaan saanut koska en ole uskaltanut sellaista pyytää, pelkään että minua ei uskota tai että minut leimataan hulluksi. Ja pelkään jo varata aikaa lääkärillekin, en uskalla sinnekään soittaa. Viimeksi kun piti jonnekin soittaa niin toisessa päässä oleva kuulosti todella hämmentyneeltä kun itkeskelin asiaa selittäessäni

T:Ap

tuolta Nyytista oikein apua, tai siis sain sielta vastauksen kirjoitukseeni mutta se nyt oli sellasta lassyn laa.

onko sulla mitaan laakitysta tohon paniikkihairioon (?) ellei jo ole niin terveyskeskuksen kautta nopeasti laakitys ennekuin paaset yths:n piiriin.