Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taysissa vastikään synnyttäneet?

Vierailija
16.07.2009 |

Onko siellä tätä nykyä millainen meininki? Kuinka siellä kuunnellaan toiveita? Onko ruuhkaista ollut nyt kesällä? Onko mahdollisuutta olla ammeessa avautumisvaiheessa? Mulla olisi tuttavan kautta TENS-laite itsellä.. osaavatkohan kätilöt ohjata sen käytössä, kun olen lukenut positiivisia kokemuksia ko. laitteen vaikutuksista.

Aiemmat omat kokemukset Taysista on 8 ja 5 vuoden takaa ja nyt olisin taas asialla tuossa kuun vaihteessa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin toukokuun puolivälissä taysissa. Äippäpolin puolella käydessäni olin aivan kauhuissani tulevasta, koska kätilöt ja lääkärit oli tosi nuivia ja toiminta oli sellaista liukuhihnameininkiä. Pääsin osastolle käynnistykseen, jossa olikin ihan eri meiniki. Kerrassaan upeaa henkilökuntaa. Sama jatkui synnytyssalissa ja synnyttäneiden osastolla 2a.

Mulla oli niin nopea synnytys etten kerennyt saada kivunlievitystä, saati olisin edes haaveillut ammeesta. Uskon kuitenkin, että jos sulle yhtä kivat kätilöt sattuu kohdalle, ne kuuntelee toiveitas. Mua autettiin ja kannustettiin, opastettiin ja neuvottiin, vaikka käyttäydyin supistusten aikana kun mikäkin hullu. ;)

Onnea kovasti synnytykseen. Mä olin ehdottomasti tosi tyytyväinen omaani ja tays oli hyvä paikka sybbyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä