Tykkäättekö muut katsella tissejä.
Mun on täytynyt katsoa jo monta kertaa noita penttilän tissejä. Mää jotenkin kiihotun kun näen toisten tissejä vaikka hetero olenkin.
Kommentit (21)
vai ettekö vain uskalla tunnustaa??
tykkään tsekkailla periä, siis. tissejäkin, jos ovat jotenkin erityisen kauniit, mutta ei ne mua sillai sytytä. Kauniita naisia kattelen muutenkin :) Ja täysin hetero olen!
enkä naisten tissejä.
-hetero nainen
Kyllä tykkäänn katsella naisten rintoja. Kiihotun niistä ja usein katselenkin netistä naisten alastonkuvia tyydyttäen samalla itseäni. Ja hetero olen.
http://www.sunpoint.net/~mavijo/pic3.jpg
Tässä tämä Susanna Penttilä. Silikonit on, mutta ihan kaunis kroppa kuitenkin.
Olin joskus kuntosalilla pukuhuoneessa ja siellä sattui eteeni aivan jumalaiset rinnat omistava nainen. Ehkäpä hän oli aivan alussa raskaana, sillä rinnat olivat niin pingottuneet ja täyteläiset, mutta maha oli litteä. Eivät olleet mielestäni silikonitissitkään.En voinut muuta kun tuijottaa naisen rintoja. Hän selvästi huomasi tuijotukseni ja oikein rehenteli rintaansa siinä edessäni. Minua hävetti jälkeenpäin, mutta minkäs teet, oli niin kaunista katsottavaa :)
ihan kivaltahan tuo Susanna näytti
Kyllä tykkäänn katsella naisten rintoja. Kiihotun niistä ja usein katselenkin netistä naisten alastonkuvia tyydyttäen samalla itseäni. Ja hetero olen.
Tuon linkin takainen kuva oli kyllä photoshopattu
kattokaas vaikka tuo viideo. Ei ehkä parhain shotoshoppaus ikinä, mutta kertoo paljon siitä mitä kaikkea voidaan tehdä.
av on täynnä näitä 'täysheteroita' vaikka koko väestöstä niitä pitäisi olla vain n. 25%
ja ehkä haluta itsellekin sellaisia.
av on täynnä näitä 'täysheteroita' vaikka koko väestöstä niitä pitäisi olla vain n. 25%
ja ehkä haluta itsellekin sellaisia.
noita 'jotenkin kiihotun kun kattelen kauniita tissejä vaikka oonki hetero'- viestejä.
että Penttilä hakee lapselleen hoitajaa.