Lue keskustelun säännöt.
Missä perheessä sairastetaan tällä hetkellä, ja taudin kuva?
21.12.2008 |
Meillä molemmat lapset jossain taudissa, oireina yskää, nuhaa, kuumetta, kovaa päänsärkyä ja vatsakipua, yökkäilleetkin parina yönä. Me vanhemmat syödään vitamiineja ja pidetään sormet ristissä ettei saatais tautia, ja toivotaan tietty että lapset paranis jouluksi, sairastaneet jo torstaista asti.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oireina pelkkää yrjöämistä 15 minuutin välein.
vanhempi kröhii jo myös, saapa nähdä onko seuraavaksi kuumeessa. Minulla ja miehellä lievästi kurkku kipeä...