Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "jäähyillään" lapsen kanssa, joka raapii, lyö, puree,

Vierailija
15.07.2009 |

potkii ja karkaa jatkuvasti jäähyltä istumatta siinä kerrallaan edes sekuntia?

Olen aivan toivoton. Ei riitä, vaikka lapsen veisi jäähylle 200 kertaa, hän ei pysy siinä ja hyökkää vain päälle yrittäen satuttaa. Lasta on pakko pidellä väkisin niin kauan, että on aivan uupunut ja rauhoittunut, sitten vasta istuu jäähynsä.

Jäähy ei edes tunnu auttavan lainkaan. Saatan joutua viemään lapsen jäähylle montakin kertaa päivässä, joka päivä.

Terveisin,

onneton kasvattaja

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se jäähy välttämättä sovi kaikille lapsille, eikä kaikki kasvatusasiantuntijat edes suosittele sitä.

Riippuu paljonki siitä, minkä ikäinen lapsesi on. Olen kuullut että sopiva aika istua jäähyllä on niin monta minuuttia kuin on ikävuosia.

Mistähän tämä käytös johtuu? Kerkeätkö puuttumaan muuta kuin tähän huonoon käytökseen? Koittaisin itse sellaista että en huomauttaisi mistään huonosta asiasta, enkä edes huomaisi niitä, vaan kehuisin vain kaikista hyvistä jutuista. Villien lapsien kanssa toiminta lähtee monesti sille raiteelle ettei kerkeä kuin kieltämään jos siihen lähtee mukaan.

Nopeasti lapsi huomaa, että saa IHANAA huomiota ihanista jutuista. Keksit kaikkea kivaa tekemistä josta voi kehua!

Vierailija
2/3 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä käytöksestä myös tarroja, huonosta lähtee tarroja pois.. ja sit joku palkinto jossain vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten istuu. Tämä on käytäntöni siksi, että itseltäni kärähtää käämit nopeasti, jos joudun pitämään kiinni rimpuilevaa lasta. Varsinkin pureminen ja lyöminen saa minut raivostumaan ja silloin on parempi, etten itse pidä lapsesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän