Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kesälomanne pituus ja kuinka monta kertaa harrastitte seksiä sen aikana?

Vierailija
15.07.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaksi viikkoa ollut lomaa ja yksi kerta harrastettu, ou jee ou jee. V****u en anna enää ikinä, ei sillä että tuo tuntuisi haluavankaan. Kunhan painoi muodon vuoksi loman alkajaisten kunniaksi. Kele.

Vierailija
2/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä vaikka jostain kesäkissa löytyisi, huonolta kyllä näyttää:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja yksi seksitön päivä. Arki on niin stressaavaa ja kiireistä, että halut heräävät todella lomalla. Saattaa tietysti vaikuttaa hiukan sekin, että tuo ovis sattui samaiselle viikolle :D

Vierailija
4/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin seksiä joka päivä, parikin kertaa päivässä, paitsi menkat teki sellasen 4 päivän tauon.

Vierailija
5/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko että loma-aika on ohi?

Vierailija
6/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan nyt kun mun lomat loppuu ja muija pääsee poikaystäväänsä näkemään mun selän takana helpommin.

vittu kuvaan ne joku päivä salaa ja panen kuvan tonne peräpukamakuvien aijaa-serverille ja lähetän linkit kummankin pomoille, työkavereille ja heijarin puolisolle, stanan pihtari.

Vierailija
7/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme siis nuo yhtä aikaa. Nyt takana vasta 3 lomapäivää.

Seksikertoja on tähän mennessä tullut 4 :)

Tosin meillä ei kyllä seksin määrään vaikuta onko loma vai arki :D

Vierailija
8/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kesäloma alkoi 10.6. miehen vajaat kaksi viikkoa sitten. Seksiä yhdessä nolla kertaa :( tänä aikana. Edellinen kerta 9.12.2008.

en tiedä miten mies hoitaa itsensä mutta minä hoidan päivittäin.....kokeilu menossa milloinka mies tekee aloitteen. Seksi tai no eipä tätä nyt seksielämäksi voi sanoa jo vuosia minun aloitteen varassa.

Yhden kerran loman aikana mies on vihjannut, että eikö voitaisi. Arvasi varmaan, etten suostu niin uskalsi ehdottaa. Oltiin anopin kolmiossa, lapset ja anoppi hereillä kello about 10 aamulla....itse vielä makoiltiin sängyssä.