Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä talosta??

Vierailija
15.07.2009 |

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

etuovi kohdenro 207772

Hermot menee naapureihin taloyhtiössä, muuttasko tuonne... millainen Niipperi alueena? Palvelut lähellä?

t: Espoota rakastava (mutta ei näitä naapureita...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehätien ulkopuolella. En itse ole siellä asunut, mutta syntyperäisenä espoolaisena muistan nuo seudut pelkkänä peltona. Jos perheessänne on auto ettekä hermostu, jos bussimatka kestää pitkään ja linjavälit ovat harvoja, sopii Niipperi teille varmaan ihan hyvin.

Vierailija
2/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean paljon ei ollut kuvia, mutta nakemani perusteella oikein kiva talo. Materiaalit mukavan neutraaleja, eivat hypi silmille. Saa varmasti helposti sisustettua oman tyylisensa. Hintakaan ei paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi ison talon ylläpitokulut.

Ja tietty tuo sijainti... onhan sieltä matkaa. En tiedä pitäiskö hommata toinen auto, sitten taitaa tulla jo liian kalliiksi.

Vierailija
4/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

portaikko ja takka olivat kaikki MINUN makuuni aika YÖK...En tunne aluettakaan. Mutta itse en siis muuttaisi.

Vierailija
5/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTÄÄN, sääli kun ovat "Muka siistiä ja uutta", mutta kuitenkin semmoista että tekis mieli repiä pois.

Kai niitä käytännössä joutus jokusen vuoden katteleen, ennenkun ois varaa taas tehdä remppaa...

ehkä parempi unohtaa... taitaa tulla liikaa kuluja kaikkineen

paitsi jos tosta tarjois joku 300t :). Tosin ei taida tän hintaluokan taloissa / täällä Espoossa olla ihan noin isot prosentuaaliset tinkivarat :).

(Omastamme esim. lähtisin pyytämään n. 400t, ja tästä tod.näk. saa väh. 375t.)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän