Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaisromantiikkasisustajat?

Vierailija
15.07.2009 |

olen sisustamassa kesämökkiä uudelleen ja apuja tarvitsen, lautalattiasta tulee harmaan-valkoinen, seinille ajattelin jotain vanhantyylistä tapettia... vaan onko hölmö jos laitan jokaiselle seinälle? vai laitanko osan seinistä valkoisella? katto on siis valkoinen

entäpä makuusoppi, haluaisin kamalasti jotain ruusutapettia, miten sen sais niin ettei tuu liian imelä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon mökin koosta, valoisuudesta ja tulevan tapetin sävystä. Meillä on kotona maalaisromanttinen sisustus perinnetapetteineen, mutta meillä on paljon valoa. Ruusutapetit käyvät pieneenkin tilaan jos kuvio on pientä ja siroa, meillä esim yläkerran vessassa on ruusutapetti vaikka se on tilana pieni. Raikasta sitä makuusoppea vaikka valkoisilla tekstiileillä.

Vierailija
2/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin ajattelinkin, että päiväpeite jne. olisivat valkoisia, siis makuusopen ruusutapetin lisäksi

muuten en osaa arvioida paikan valoisuutta, kun kaikki on vielä ihanan tummanvihreää ja ruskeaa ja todella pimeän näköistä... uusi lattia alkaa kohta olla valmis ja mun pitäis päättää, mitä haluan seiniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset seinät, mutta sängylle jotain ruusua ja mummon virkkaamaa pitsiä ym romanttista?

Jos maku muuttuu on helpompi heittää sänkyyn uuden pussilakanat tyyliin Gant kuin ruveta tapetoimaan.

Vierailija
4/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä ikinä osaan päättää =)

Vierailija
5/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusua vaan makuusoppiin. Minulla on ruusua jopa keittiössä :).

Vierailija
6/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kayttaisin sitten verhoissa ja muissa tekstiileissa ruutua, raitaa, ruusua. Mielen vaihtuessa saisi akkia uuden varimaailman vaihdetuksi ja voisi tehda vaikka teemahuoneita. Olen aina haaveillut purjehdus- tai beach aiheiseta huoneesta.

Mitenkas olisi ihan vain seinien maalaaminen? Ettet ollenkaan varkkaisi tapaettaja seiniin?

Vierailija
7/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinät on ennestään tapetoita ja niissä on joku pahvi tms. jota ei voi ottaa pois tai pitäisi kipsilevyttää kaikki uusiksi... siksi maali ei oikein käy, eikä puolipaneeli

taidan lähteä sisutuslehtiostoksille... alan ehkä kallistua tuohon valkoiset seinät ja väri sisustamalla

Vierailija
8/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneen seinaan jota vasten sanky on (siis sangyn paapuoli) ruusutapettia ja muut seinat valkoisella. maalaa sanky valkoiseksi (ellei jo ole) ja sitten valkoiset yopoydat ja pikkulamput.

paivapeite voisi olla jotain muuta tapetin varia, esim. vaal.vihrea tai tummempi punainen kuin ruusut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan