Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨(epätoivoisten) NELIAPILOIDEN viikot 29 ja 30 ¨' * ' ¨:.

15.07.2009 |

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hokkus pokkus: 34v, 0709

Hoppenkoija, 31 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minttum: T01 ja P03 + 04, tilaa olisi vielä yhdelle, miestä pehmitellessä

myllerispyy, tytöt -97, -04 sekä poika -02. Neljäs lapsukainen on "työn alla"

nani76, 33v ja 35v , Päijät-Häme, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07 kuopukselle pitää kaveri saada

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

Pörri-76, Lapset T01,T04 ja P07.

rouva77, vähän yli kolmekymppinen kotiäiti, Pirkanmaa, pojat 1/05, 3/07 ja 7/08

RvaRuusu, olen 31v. ja mies 34v., lapset poika -97, tyttö, -99 ja poika -07, Pohjois-Savo, aloitettu 14.4. 09 ;-) :x

paritonsukka, Olen 31v, samoin mies. Lapset on -02,-04 ja -06. Yritys aloitettu 06/09

Sintagma, 27 ja 34v, t01, p04, t08, PK-seutu, ei vielä yritetä kun mies vastustaa ;-)

susku76, 96, 01 ja 02 -tyttöjä

toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet NELIAPILAT ;)

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la 25.8.2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaa LA 10/09

~jonsku82: (ent.naperotx4 (ent.tytöt040507)) : viidennen la 14.11.2009

~mammariini, 32v ja 36v, Satakunta, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04 LA 25.12.09

~minä79/upu79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, LA 02/10

~El-liina, 38, mies 41, pk-seutu, t00, p04 ja p05, LA 27.2.2010

Vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

~ Helmikukka75, POIKA 12.2.09 klo. 13.54. Painoa 4300g, pituutta 51cm.

~ Zeldatar POIKA 05.03.09 (41+0) 4326g 53cm

~ Helmielina TYTTÖ 2.4 (39+6)kello 8.17 Pituutta 48,5cm ja painoa 2960g, pipa 34cm

~ Miksuliinu POIKA (rv39+4) maanantaina 29.6. klo 21.19, pituus 51cm, paino 3690g ja pää 34,5cm

~karamelli, poikavauva 5.7.2009 (rv 40+3)

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE JA VAUVAUTUNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Ja edelliset jutut..

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1009248/_epatoivoist…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on keksinyt huutaa aamuyöstä juomista ja sen jälkeen ei jää omaan sänkyyn, vaan pitää ottaa väliin. Nukahtaa siihen sitten tai ei, joskus raijaan takaisin omaan sänkyyn tunnin pyörimisen jälkeen..

Tänään olenkin ihan tööt, löhötään vaan sohvalla, isommat katsoo dvd:tä.

Pitäisi päivittää kuopuksen vauvakirjaa ja laittaa kameran akku laturiin. Muu saa sitten jäädä, kunhan olen lounaan tehny.

10. e-pilleri tästä laatasta otettu ja hirveät oviskivut ja minituhru pyyhkiessä??? Nää ei ole koskaan sopinu mulle, eikä kyllä muutkaan. Tosiaan, mikä tätä meidän pinoa vaivaa...

Laskin tässä että jospa söisin vielä tämän laatan jälkeen 4 kiertoa pillereitä (ei tunnu ajatus niin kaukaiselta kun noin ajattelee), olisi sitten joulukuun kumilla ja saisi sitten nelonen tulla kun tulee :))) Hope so! Toivottavasti ette ole tässä pinossa enää silloin! Mä jaksan kyllä tonne asti odotella yrittämistä, jos vain sen vauvan saisin.

Lähetän Välimereltä Siroccoplussatuulen, jotta saisitte siirtyä odotuspuolelle!

Vierailija
22/28 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heit pitkästä aikaa!

Ja onnea / lohtuhaleja kaikille tasapuolisesti!

Voi että kun saisi jostakin myös noita vapaapäiviä (lapset mummulassa)... Esikoinen nyt 4,5 eikä ole ollut koskaan mummulassa yötä. Ei ole olleet muutkaan lapset, ei sillä. Mummulassa käydään kyllä päivittäin melkein, tänään viimeksi, mutta mummu ei uskalla ottaa yöksi. Pelkää, että ikävöivät. Ja varmaan ikävöivätkin, kun koko ajan kysyttäisiin, että onko ikävä...

Aikaa menisi heti

a) siivoamiseen

b) pihan ruokkoamiseen, kukkapenkkien laittoon ja suunnitteluun yms.

c) ompelemiseen

d) palapelien tekoon

e) kaikki aika kuluisi mitä vaan olisi johonkin

Ja siis minähän olen vain kotiäiti, jolla ei ole muuta kuin aikaa!

Täti siinä pyörähti kesäkuun alussa, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Nyt siis kp 49 tai jotain. Pitkän aikaa on aina välillä ollut tunne, että kohta lorahtaa, mutta sitten ei kuitenkaan mitään tapahdu. Ja kun oikein jaksaa kuulostella oloaan, niin alkaa jo kuvitella vaikka mitä. Niinkus tiedätte. Tänään jopa etoo. Mutta ei palele ja se on ollut tähän asti se varma merkki. Kyllä pukkas hikee iltapäivällä niin että piisas. Tulis edes se täti takas niin olis mahdollista edes yritellä taas :)

Käytiin perjantaina Muumimaailmassa ja jatkettiin siitä Kustaviin sukuloimaan. Oli ihan kiva reissu, mutta kun tuo meidän kuopus ujostelee niin hirveästi, ettei suostunut minun ja iskän lisäksi koko viikonloppuna kuin yhden pikkuserkkunsa syliin. Ja silloinkin piti minun olla näköpiirissä. Mieheni serkku, itse neljän lapsen äiti ihmetteli, voinko mennä yhtään mihinkään yksin. No en voi en. Toivottavasti tämä vaihe ei kestä enää kamalan kauaa.

Tämä iltapäivä on mennyt ihan harakoille netissä roikkuessa, kun kyttään yhtä Ticketin haalaria huuto.netistä. Se on aivan ihana ja kuopus tarvitsisi ensi talveksi haalarin, mutta hinta hirvittää. Kohde sulkeutuu huomenna aamulla, joten tänään pitäisi päättää huutaako vai ei. On minullakin vaikeuteni :)

Perunoita pitäisi alkaa kuoria ja ompelukone odottaa pöydällä. Ostin kangasta, että voisin tehdä kestojen imuja itse, mutta voi että voi olla hankalaa saada kolme saman kokoista kangasta leikattua/ommeltua päällekkäin. Itse vaippojen teko on leikkiä tähän verrattuna.

Koittakaa nyt tehdä niitä lapsia minunkin puolestani! Tiistaina näin kuukauden vanhan pojan, entisen luokkakaverin ja poikien kummin esikoisen. Tammikuussa saa yksi toinen kummi esikoinsa. Tulispa meillekin ensi vuonna, mutta ONNEKSI ei enää esikoinen, vai mitä????

Rouva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki lakanoitten välissä 24/7 vai vaipuneet kertakaikkiseen masennukseen???

Kp 51 / maybe never again, yököttää kun kuvittelen kaikenlaista pöljää. Nyt menen laittamaan pyykkiä kuivumaan, vaikka ei tuolla taida mikään kuivua. Kuumaa ja kosteaa... Yök.

Rouva taas.

24/28 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ilma nyt jonkin verran kuvaa tämän mamman olotilaa....

Töihin siis olen palnnut lomilta ja koitan taas hyväksyä alkaneen arjen. No elättelen toiveita että ehkäpä vuoen päästä voisi vaikka jäädä kotiin vauvelin kanssa jos tuo raskautuminen onnistuisi.

rouva1977: Onpa tosiaan pitkä aika viimeisitä menkoista ja odottavan aikahan on tunnetusti todella pitkä.

nani: No voi höh jos se täti nyt tiensä löysi sinne. Tsemppiä teille noiden rakennushommeleiden kanssa ja vielä peukutan ja toivon ettei täti kuitenkana olisi tullutkaan??

hoppenkoijalle voimia noihin kuopuksen kanssa vietettyihin aamuöihin, ei ole kyllä herkkua sekään, jos ei meinaa saada nukuttua.

paritonsukka: meillä tuo ikäero asia on taas päinvastoin, kun 3 lasta on tullut putkeen niin tuntuu ihanalta ajatella että nyty ikäeroksi tulee vähintään se 4,5v ja on mahdollista nauttia vauva-ajasta taas eri tavalla.

Pää on nyt muuten tyhjä, enkä osaa mitään se n fiksumpaa tänne lisäillä. Täti täällä pakkailee laukkujaan, oli melko niukat ja lyhyet menkat, mutta olivatkin ensimmäiset luomumenkat yli kolmeen vuoteen...

-mimmuli- kp.5/26-28

Vierailija
25/28 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nyt pari viikkoa jo reissun päällä ja vielä olisi viikko tarkoitus olla. Ihana irtiotto arjesta.

VAuvakuume vaan jaksaa kasvaa, mutta virallisesti emme siis yritä vielä. Paitsi minä, hih!

Nyt odottelemme erittäin jännittyneinä ja peloikkaina, saimmeko sen H1N1 tartunnan viikolla. Olimme yhdessä perheessä kylässä ja heillä on nyt sitten todettu sikaflunssa. Apua! En oikein tiedä mitenpäin olisin... Esikoinen valitti nukkumaan mennessään kurkkukipuaja mulla tuntuu kans kurkku karhealta. Tätäkö se siis on??

Aika näyttää.

Palailen sitten kertomaan kuulumisia. joko tautimme suhteen tai kierron mukaan.

äitix3 kp17/24-25

Vierailija
26/28 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitix3: Mun äiti vissiin sairasti tuon H1N1. Se oli täällä meitä katsomassa kesäkuun lopulla ja sai kait sitten lentokoneessa tartunnan. Lääkäri siis epäili tuota, kun oli aluksi viikon aivan raatona sängynpohjalla ja yski kylkiluunsa kipeksi. Meni lääkäriin vasta kun jälkitaudiksi tuli poskiontelontulehdus ja alkava kehkokuume. En tiedä miksi niitä veren vasta-aineita ei voitu mitata mun äidiltä, että oliko vai ei.. Toivottavasti oli, että jos selviäisi sillä.

Mimmulilla oli ekat luomukk:t, siitä on hyvä lähtee! Pienet ikäerot teillä on edellisillä, pieni väli on varmaan nyt mukava. Erilailla varmaan saa keskittyä pienimpään sitten.

Mä keskytin e-pillerit, koska oli hirveät oviskivut ja alkoi niukat kk:t. Nyt odottelen tyhjennysvuodon kunnolla alkavan. Ihan älytöntä, et on melkeinpä 2 viikon välein kk:t ja kovat kivut. Mä en tiedä mitä tekisi.. merkkiä en enää haluaisi vaihtaa, jos siis syön vain 4kk pillereitä, mutta jaksaako näin. Kroppa on ihan sekaisin.

Ai niin mä näin niin todellisen unen, jossa olin raskaana. Tunsin vauvan potkutkin tosi hyvin. Ihana uni ja niinkö ihania ne potkut olikaan :)

Viikon päästä alkaa loma!

27/28 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika menny raksalla ihan 24/7 ettei ole ees tänne ehtiny...

Mutta heti ON: kp3 tänään eli se täti tuli taas ennen aikojaan...nyt kaksi kiertoa ollu 26pv ku yleensä se mulla on heitelly siellä 30 toisella puolella...Kiva olla raksalla ku ei siellä oo vessaa... =/

rouva1977: meillä sama homma...tekemistä ois ihan hirveesti, mutta ei tuon pikkumiehen kanssa niitä voi tehdä ku sen kanssa oon ihan koko ajan! Tää kämppä pitäs saada myyntikuntoon ens kevääksi ku me nyt taidetaan vihdoin ottaa ja vaihtaa paikkakuntaa!! Eli tekemistä riittää että tän kehtaa laittaa myyntiin...Mihinhän ne sun menkat katos...oireita sulla kyllä kuulostaa olevan aika lailla...millon oot viimes testannu?? Toivottavasti se kehittäis sulle plussauutisia =D bd bd bd

Mimmuli: Kyllä se täti tännekki kurvas...ja kiitos tsempeistä raksalle...raskasta on ollu, lapsillaki ku joutuvat siellä meidän takia olemaan ku meillä ei noille hoitajia ole...kamala kiire, hommia vielä vaikka kuinka ja hirret tulee keskiviikkona...loma on menny ihan harakoille, väsyneempiä ollaan ku ennen sitä...toivottavasti ees hetki ehitään lomailla ennen ku työt pitää taas aloittaa...Mukavaa ku täti ei nyt riehaantunukkaan vaikka luomuna pitkästä aikaa tuli! Tärppionnea nyt sitte uuteen yritykseen!! bd bd bd

Äitix3: toivottavasti se virus ei teille kerenny tarttua!! Meillä tuo kuopus on ollu hirveessä flunssa (tosin ei kuumetta) ja ollu järkyttävän kärtyinen...tänään piti ihan netistä tietoa onkia, että mistä sen erottaa mikä virus on kysesssä...hankalaa ku ei viittis taas ihan tavis flunssan kans lekuriin mennä...mutta en mää vaan keksi mistä se ois tartunnan saanu ku ollaan oltu tuolla raksalla vaan...

Hoppenkoija: Kyllä nuo piltsut heität mäkeen vaan! Ei tuollain jaksa vielä 4kk olla, ihan hirveetä! Sanot nyt vaan nätisti ukkokullallesi että jos haluaa ehkäistä niin ottaa kumiukot käyttöön että sää et enää terveyttäs vaarannna noitten pillereitten kans...Meillä kävi näin sillon 6v sitte ku vetelin niitä minipiltsuja puolisen vuotta ja sen jälkeen jo mun ukkokultani ehotti että lopeta niiden syöminen sillä sen verran kivat oireet niistä tuli...kumiukot halus ottaa käyttöön joita tais käyttää sen kaks kertaa ku tuumas että no tjottaillaan =DD Eli mitä nyt yritän sanoa on se että omalla terveydellä ei kannata leikkiä ja nuo ihan selvästi ei sulle sovi...koita jaksella!

Pitäs taas startata raksalle, ukkokulta meni sinne jo aamusta...mutta tosiaan jospa tää helpottais ku hirret tulee ku me ei todellakaan niitä ite asenneta! Nää hommat on vaan niitä mitä ite on paljo työkseniki tehny niin ei viitti niistä maksaa jollekki ku tekee ite ne paremmin =DD

nani ja kp 3 taas...yk taitaa olla jo 11 / 14 / 22 riippuu laskentatavasta...

Vierailija
28/28 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitnapa nopsaa vietiä kun koneella oon. hommaa ois vaikka kuinka... Aamupäivä meni rakkaan serkun kanssa jutskaillessa. Täällä on kamalan kostea ja hiostava ilma. ihan väsyttää mut pakko jotain hommaa alkaa vaan tekemään.

Rouva1977, kaimani(rouvia kun ollaan ja minäkin -77), tulisi nyt joku ratkaisu tuohon sun kiertoon, pitkä on!

Mimmuli, mulla ois viikko vielä lomaa ja sen jälkeen ois pakko hyväksyä pitkä ja piinaava vuosi taas...Sama toive ois päällä, pieni toive vielä elää mut ei suuri...

Äitix3, toivottavasti tauti ei teille rantaudu ja varsinkaan pahana!!!

Hoppenkoija, ihana uni