Olen mies ja minun piti oikein tulla katsomaan
Mikä tämä patsta on kun vaimo viettää täällä aikaa ja nauraa katketakseen. Onko tämä sovelias paikka
Kommentit (26)
Vähän outo ajatus, ettei miehet saisi täällä käydä. Ihan yhtä lailla se naapurin akka voi nalkuttaa miehelle lasten tekemisistä tai ihan yhtä lailla se mies voi haluta täältä vinkkiä että mitä kivaa keksisi kullalle kun sillä on näinä päivinä tosi veemäistä olla töissä.
Tilanne: mies huomioi sinut kotona jotenkin, yllätyt iloisesti ja tiedustelet mistä moisen keksi.
Gallup: kummanko haluat kuulla a) kysyin av-akoilta b) kysyin äipältä?
seksipalsta on hyvä myös deittipalstana, on tuottanut tulosta usein
jos keksii hyvän aloituksen, voi saada monenmoista hauskaa aikaiseksi
jos jollakin on jokin terveysongelma, voi vastata mitä vain, usein on päivystyksessä on naurettu mitä ihmiset oikein keksivät ja vielä uskovat
tv: mieslääkäri (naimisissa)
toisinaan päivän parhaat naurut saa.
Kuka mies muka aloittais... olen mies
vai ihan muutama vaan? aloittaja kysyy
ihmettelen miten täällä voi viettää aikaa punastumatta
täällä ihan useampi ihminen ole. tuskin muutama ihminen jaksaisi niin paljon availla viestejä ja vielä vastatakin niihin. soveliaisuudesta en sano mitään, se sinun täytyy itse todeta :)
miten kaikki palstalaiset punastelee, pissaa housuun, runkkaa, nauraa, piereskelee, ajelee häpykarvojaan, röyhtäilee, kampaa majavaa, ottaa kuvia jne muuta mukavaa siellä kuvaruudun takana!
Ei sovi miesten herkille korville ollenkaan. Järkyttyvät reppanat.
laittaa tämä sivusto kiellettyjen listalle ettei vaimo enää pääse tänne
vaimo kulta on keksinyt ne kummalliset asiat mitä aina ehdottelee. Oikein nyt nolotta
Kannattaa olla varuillaan, täällä on esiintynyt myös exhibitionisteja ja satunnaisesti joku mieskin on täällä käynyt.
vaimon pitää tänne päästä. Mutta ei miehen, joka moista suunnittelee!
Tämä tuo helpotusta elämään.
Tämä ei ole sovelias paikka vaimolle, saa huonoja vaikutteita.....aloittaja