Haluatko kysyä jotain alle 3-kymppis4eltä naiselta, jolla on ollut yli sata seksikumppania?
Kommentit (30)
Herpes on, mutta se ei ole aktiivinen onneksi koskaan, viimeksi 10v. sitten. Papa-kokeessa on ollut joskus luokka II eli papilloomavirus, joka ei kylläkään oireillut mitenkään.
Muita tauteja ei tietääkseni ole.
Onko sinulla aviopuoliso? Tietääkö hän sinun kumppaneiden määrän?
Mitä mieltä itse olet tuosta määrästä? Onko se vaikuttanut sinuun jotenkin? Onko se ollut seurausta jostain?
Olen kiinnostunut sekä miesten että naisten moninaisuudesta, jokaisessa on jotain ainutlaatuista ja kaunista. Pidän vaihtelusta.
Miehelle en ole suoraan sanonut kuinka monta on ollut. En osaa itsekään ihan tarkkaa lukua sanoa, sillä moni on unohtunut.
En ole hakenut seksillä hyväksyntää jos Melba sitä tarkoitat, vaan enemmänkin kaikki on tapahtunut kokeilunhalusta ja villistä elämänasenteesta :)
En kadu, vaikutus on vain ollut ehkä se, että olisi vaikea tyytyä pelkkään yhteen kumppaniin, kun maailma tarjoaa niin paljon kaikkea :)
Ei ole minun asiani, haluaako tyttäreni olla yhden vai sadan kanssa, jos hän nauttii siitä. Toivon tietenkin, että hän pitää kumit matkassa.
jakaa synkimpiä salaisuuksiani tai suurimpia unelmiani yli 100 satunnaisen vastaantulijan kanssa, eikä myöskään jakaisi seksuaalisuuteni jonkun merkityksettömän tyypin kanssa.
Vai onko ap:llä ollut tunneside kaikkiin kumppaneihinsa?
opi vaan sama tautikin on saatava 3 kertaa?
silloin seksi on usein hieman tuhmaa ja uudenjännää, puhdasta kiimaa ilman tunteita. Sekin on hauskaa toisinaan!
Toisinaan tunneside on ollut, mikä on tietenkin intiimimpää ja lämpimämpää rakastelua.
onko hän juuri se miksi häntä väitetään.
Mistä haluan minun muistettavan? Tarkoitatko seksikumppaneideni mielessä vai keiden?
nii-in. Usea nuori henkilö luulee olevansa kuolematon. Näinpä kortsut jäivät toisinaan käsilaukkuun, ei toki enää viime vuosina. Klamydia on melko yleinen tauti nuorilla, ja yhden tartunnan sain ihan vakituiselta poikaystävältä. Lisäksi sitä ei osannut pitää "kovin vakavana" tautina, silloin.
Älykkyystestien mukaan olen älykäs, mutta tiedä sitten, kertovatko ne mitään ;)
rakkaus on toisen edun asettamista oman etunsa edelle, halua jakaa arki toisen kanssa, mutta en katso sillä olevan seksin kanssa niin paljon tekemistä, kuin yleensä katsotaan.
jaan rakastamani ihmisen kanssa ilon ja surun. Ja toivon, että hän tekee saman minun kanssani.
en oletakaan, että juuri sinä haluaisit kysyä minulta jotakin. Ei sinun toki ole pakko. Mutta aika moni on halunnut ;)
ollut mukana ansaintalogiikkaa?