Miksi miehellä ei saa nykyään olla partaa?
Kommentit (12)
Mun miehellä ainakin on. Ja isällä ja veljellänikin on.
merkki. :) Mä rakastan parrakkaita miehiä! :D
Miksi ei saisi? Mun miehellä ainakin on ja vieläpä hyvin hoidettu eikä mikään risuparta :)
Jos miehen parta sallittaisiin, tuotekauppiailta katoaisi paljon asiakkaita. Nykyisin on eskäsittely, shave-käsittely ja jälkikäsittely, tuottaita joka vaiheeseen, kalliita sellaisia.
Posiilinleuka on samanlaista pedofilistista vääristymää kuin posliinipillu.
nimim. siistin karvan puolesta.
Posiilinleuka on samanlaista pedofilistista vääristymää kuin posliinipillu.nimim. siistin karvan puolesta.
Mun mies ajelee niillä kauheilla halpisterillä, niillä keltaisilla. Auts! Luulen, että karvattomuus on enemmänkin miesten välistä juttua, mun mieskin pitää naaman karvattomana, koska töissä pitää olla siisti. Mielellään olisi enemmän tai vähemmän karvainen.
vaikka mä kyllä inhoan parrakkaita miehiä. Muutamalla työkaverilla on parta ja YÄK, niiden haiveniin jää aina ruokaa kun ne syö. Siis AINA. Ja on ihan tohtoristasoisia "siistyneitä" miehiä. Mut siis --- YÄK!
voi siistinä pitää, mutta taitaa olla just niin että yleinen mielipide ja komeusihanteet ovat partoja vastaan
t. ap
Mun mielestä miehen pitää olla karvainen kuin apina, joka puolelta. Parrasta saa ja täytyy roikkua eiliset eväät ja vartalon pitää olla niin karvainen, ettei tiedä onko ukolla kokopitkä villa-alushaalari vai onko esillä omat antimet. Kainalossa tulee olla kunnon bushit, että on tytön sitten lämmin käpertyä talvi-iltoina kaikkuun Jatkanko muista karvoista...? ;)
Mutta mies valittaa, että se kutittaa. Mitäpä siihen sanomaan, kuin, että sun on silti pakko pitää kutittavaa ja inhottavan tuntuista partaa, koska musta se on kivan näköinen.
menee aivan näpyille ja naarmuille partamiesten kanssa "puuhaillessa". Ei, ei, mieluummin siloposki, ei edes sänkeä...
on vain kaksi sääntöä, joista toinen on, ettei saa olla viiksiä. Olisko sana kiertänyt ja nyt miehet luulee, ettei saa olla partaa. Vaikka viikset on ne mitä ei saa olla ;)
Mies lomalla antaa ihan uhmamielellä hetken kasvaa, mutta töissä ei saa. :)