Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa hampaan paikkaus yksityisellä, entä kunnallisella?

Vierailija
14.07.2009 |

Onko isokin hintaero?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella puolella maksoi irronneen paikan uusiminen 39e.

Vierailija
2/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksittäinen paikan uusiminen tai pienen reiän korjaus puudutuksella oli jotain 92e per satsi.

En tiedä, ottavatko enemmän yhdestä käynnistä, itse tosiaan joutunut hoidattamaan 10 vuoden laiminlyönnit ja pari tonnia on paukkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä 60-100 e, kunnallisellla alle 20 e.

Vierailija
4/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen käynyt arki-iltana on lasku ollut alle 50€. Siitä on siis Kela korvaus jo vähennetty. Alaikäistä lasta olen käyttänyt sunnuntaina, myöhään illalla oli lasku 170€. Ei otettu tiskillä Kela korvausta pois.

Vierailija
5/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tarkistuksessa plus paikkausessa, kaikki kulut yhteensä 32 e.

Yksitysten hinnat yleinsä netissä, muista että päälle tulee vielä aina muita maksujakin.

ykityiseltä saa kela korvauksen, kunnalliselta ei.

Vierailija
6/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puudutuksen kanssa.

Vierailija
7/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaanpaikkauksesta alle 100 eurolla millään. Työpaikalla tehtiin tässä taannoin vertailua keskenämme ja alta 100 euron paikkausta, ei ollut kukaan löytänyt (siis vähennettynä jo kelan osuus). Ja meillä on henkilöitä, jotka juoksee joka tarjouksen perässä, eli ovat varmastikin selvittäneet hintoja enemmänkin. Tai jos joku tietää, niin kertokaa hetimiten! Keväälläkin multa mennyt hammashoitoon jo 400 euroa yksityisellä! Helsingissä kun kunnalliseen ei pääse terve aikuinen. :(

Vierailija
8/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla onnellinen ettei asu Jenkeissä, siellä kuulemma vasta kallista onkin. En kyllä tiedä yhtään paljon paikkaus siellä maksaisi, tietääkö joku?

Mä sain kyllä kunnalliselta ajan loppuviikosta ja luulen että kituutan siihen särkylääkkeiden voimin..

Vierailija
9/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvitse hammastarkastusta ensin. Eli että jos pystyy sanomaan suoraan että tuossa hampaassa on tuossa kohtaa reikä joka pitää paikata, sellainen aika menisi jotenkin muiden edelle.

En ole itse kokeillut, mutta tuttava varasi hammastarkastusajan yksityiseltä (Kela-korvauksen jälkeen jäi jotain n. 25e maksettavaa) mennäkseen sitten julkiselle puolelle sen tuloksen kanssa paikattavaksi.

Vierailija
10/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apteekista väliaikaista paikka-ainetta, jonka voi laittaa reiän päälle suojaksi itse. Kokeileppa!

Vierailija
11/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan mutta olisi hyvä juttu. Käykö se myös silloin jos on näkyvältä paikalta lähtenyt paikka, eli onko sel hampaanvalkoista ja saa nätisti paikalleen? Mulla on nimittäin etuhampaasta lohjennut pala joka irtoaa helposti ja sit onkin noloa odotella hammaslääkäriaikaa.

Vierailija
12/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan aamulla soitin päivystykseen ja sain heti ajan,

hammas paikattiin ja lasku oli 40,40 e

eli ei edes porannut kun van pintaa röpelöitti et uus paikka aines tarttu kiinni, kun ei siis reikää ollut vaan paikka pois

mua kiinnostas kans toi apteekin aine kun multa nyt tuntuu kaikki muovipaikat tippuvan yks toisensa perään,

Vierailija
13/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdenpinnanpaikka 180€ josta oli jo kelakorvaus pois. Sisälsi puuduksen. Puudutus 19€ -6€ kelakorvaus ja paikkauskesta oli kelakorvaus 32€.

Vierailija
14/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajana kauhistelen ja toivon etten saa reikiä hampaisiini :(. Jo kaupungin hinnat on mulle kovia.

Vierailija
15/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa (Tallinnassa) toimii muutama oikein pätevä Suomalainen hammaslääkäri ja hoito reippaasti halvempaa kun lahden tällä puolen. Jos asuisin Helsingissä, kävisin siellä hoittamassa hampaita. Suomesta lähteneet ja täällä aiemmin toimineet  hammaslääkärit ovat verotuksen takia siirtyneet sinne ykstityisiksi ja asiaskunta kasvaa tasaisesti ja ainakin parit tutut ovat olleet erittäin tyytyväisiä.

Vierailija
16/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju mutta mikäli joku etsii tietoa niin kävin juuri mehiläisessä paikkaamassa kaksi hammasta. Hinnaksi tuli 308€, kahdesta 2 täytteen pinnasta.