Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa jotkut Huutismyyjät vaativat, että maksu näkyy

Vierailija
14.07.2009 |

heidän tilillään KOLMESSA PÄIVÄSSÄ? Eikö ne yhtään ajattele, että jos kohde esim. sulkeutuu perjantaina iltapäivällä ja huutaja maksaa lauantai-iltana eri pankista. Rahat näkyy tiistaina tai pahimmassa tapauksessa vasta keskiviikkonna eli siinä on mennyt jo 5 päivää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on niin uskomatonta! Sen ymmärrän että yhteyttä pitäisi ottaa 3 päivän sisällä, mutta ei nyt maksun tartte näkyä...

Itse olen suht lepsu myyjä tässä suhteessa. Annan maksuaikaa maksimissaan 2 viikkoa jos ostaja niin toivoo... mutta vaadin sen yhteydenoton viikon sisällä, muuten negaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 3 päivää pitäisi olla 3 ARKIPÄIVÄÄ. Mitkään siirrot ei tosiaan siirry viikonlopun aikana, ellei ole samassa pankissa tilit. Ja ylipäänsä ihan peemäistä, että pitää olla samana päivänä maksamassa. Mitä jos sulkeutuu vaikka illalla kun on jo sulkenut tietokoneen ja mennyt nukkumaan? Mä en ostaisi tuollaisilta mitään - joku 5-7 päivää on mun mielestä ihan ok aika odotella ja itse kyllä odottelen pidempäänkin. Kai ne on sitte persauksia...

4/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan alkaa kysellä kun yksi huuto meni 29.6. kiinni ja vielä ei hilloja näy.

Liekö sitten stadilainen ulkkis unohtanut?

Taidankin lähettää muikkarin.

Vierailija
5/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

että yhteyttä pitäisi ottaa 3 päivän sisällä,

... mutta vaadin sen yhteydenoton viikon sisällä, muuten negaa...

[/quote]

Päin vastoin kaupan sulkeuduttua pika pikaa myyjä lähettää tilinumeron, jotta ostaja pääsee maksamaan. Kannattaa myös käyttää vakioviestiä, niin ei tarvi myyjän odottaa jotain käsittämätöntä yhteydeottoa. Kun en ymmärrä, miksi jokin yhteydenotto pitää laittaa, ostohalukkuus on osoitettu voittohuudon tekemällä.

Ja noita 3 päivän maksuaikoja en voi minäkään ymmärtää. Tyhmiä mitkä tyhmiä, ei voi mitään, Unohda tuollainen kohde ja selaa eteenpäin. Meitä on moneksi.

Vierailija
6/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sä maksat perjantai iltana, niin kyllä siinä menee tiistaihin asti, että rahat näkyy tilillä. Iltapäivällä jos maksaa, niin sitten rahat saattaa näkyä maanantaina tilillä.

Ja onpahan noitakin näkynyt, jotka vaativat maksun KAHDESSA päivässä :D

Ja n. puolet myyjistä eivät edes viitsi ilmoittaa tuosta muuten kuin vakioviestissä.

Vierailija
7/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, että muuten tuppaa unohtumaan niin minulta kuin ostajaltakin ja katson, että jos huudellaan, niin ollaan myös aikeissa ostaa ja silloin pitäisi onnistua maksunkin tuossa ajassa (ja aina olen joustanut jos on kysytty maksuaikaa - jopa sen 2 viikkoa). Yhteydenotolla tarkoitan lähinnä ilmoitusta siitä, että maksu on tulossa, niin tiedän seurata tiliä (eri kuin käyttelytilini eli en muuten käy sitä säännöllisesti katsomassa) ja osaan pakata tuotteen valmiiksi postitusta varten. En pakkaa koskaan valmiiksi huudon päätyttyä, koska niin moni tekee oharit.

Vierailija
8/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huutaja ei ota yhteyttä. Jos 99% myyjistä lähtettää oma aloitteisesti tilinumeronsa vakioviestin muodossa tai muulla tavoin, niin miten hitossa huutaja voi tietää, että just TE haluatte, että huutaja ottaa ensin yhteyttä!