Onko hölmöä opiskella 32v?
Jos valmistuisi vasta 37v? saako enää töitä silloin? Olen terveydenhoitoalalla ja tympii ala ja varsinkin arvostus ja palkkaus. Haluaisin asianajajaksi tai joku muu lääkäriäkin olen mittinyt mutta ehkä joku täysin eri ala.
Kommentit (4)
Viisi vuotta menee äkkiä ja eiköhän niitä töitä saa. Jos vielä pystyt tekemään opiskeluaikanasi terveydenhuoltoalan töitä esim. kesäisin, sulla on asiat hienosti :) Opiskele ihmeessä, jos mielesi tekee!
Itse vaihdoin myös alaa ja aloitin opiskelut luokanopettajaksi 34v. Vuosi sitten valmistuin 38-vuotiaana. Kaksi viimeistä vuotta tein töitä luokanopettajana opiskelun ohessa. Olen niin onnellinen, että vaihdoin alaa. Nyt teen sitä, mistä olen vuosia haaveillutkin.
mulla jo 2 ammattia tällä hetkellä ja olen 40+.Koskaan ei ole liian myöhäistä,eikä sulle ainakaan tosiaankaan ku oot vasta 30 täyttänyt.Ehdit olemaan vielä työelämässä mukanakin.Siitä vaan ja tsemppiä!
ei kai tuo nyt hölmöä ole. Sinulla on kuitenkin reilu 20 vuotta työikää jäljellä valmistuttuasi, joten suosittelen jos nykyinen ala ei enää miellytä.