Ei vittu... Exäni avokki ilmoitti facebookissa, että mun lapseni on HÄNEN POIKANSA!!??!!
Ovat asuneet yhdessä kai kuukauden, ja poika käy siellä joka toinen viikonloppu... Että pistää vihaksi!!! Ja poika ei miellä häntä edes äitipuoleksi, kun on niin tuore tapaus..
Kommentit (32)
kaikki jotka tuntee teidät tai hänet tietää miten asia on
luultavasti vain huonoa huumoria jonka ymmärsit väärin
Se on oikeasti hullu, alkkis ja sellainen etten tahtoisi hänen viettävän aikaa lapseni kanssa, joka on vasta 4... ja siis vaikutteille altis.
Siis HÄNEN POIKANSA??????
Päiväkodin lapset olivat tehneet äitienpäiväkortit ja lahjat.Ne olivat perjantaina paketoituina lokeroissa. Isä ja "äippäpuoli" hakivat lapsen. Lapsen äiti kyseli arasti maanantaina olimmeko tehneet kortin tms. ja olikohan se jäänyt päiväkotiin?!
Siellä oli sitten leikitty ihanaa kotileikkiä.
Siis kun pystyt näkee sen profiilin vai onko avoin kaikille?
SEKIN VIELÄ!!
Ap, joka vaan ei pysty rauhoittumaan, mieskin jo nukkumassa, tekis mieli herättää se ja purkautua... Mtten viitsi, joten sori, rähjään teille.
mutta siltä osin kuulostaa tosiaan hyvältä, että "paha aäitipuoli" onkin nyt sitten "hyvä äitipuoli" ja hyväksyy lapsen osaksi "uusioperhettä" ja omaa elämäänsä.
Muilta osin sitten pitää arvioida erikseen
samassa yhteydessä kun ilmoitti omat lapsensa.
Aikanaan huusi mun miehelle, että mun mies ei saa komentaa HÄNEN lastansa.. Samoin on kuulemma sanonut pojalle ettei sen tarvitse totella äitipuolta.
HÄNEN POIKANSA... Argh...
Olisko hänellä lapsia että sinäkin voisit tehdä saman. Tai laita exälles tekstari, et käskee muijan poistaa sen kohdan fb.sta.
siis kuka näin kirjoitti? Puhuuko tää exä itsestään kolmannessa persoonassa?
13
onko toi kolmas persoona siellä tapana vai?
kun ihminen nyt sattuu viettämään aikaa mun poikan i kanssa. Olen kiinnostunut poikani kavereista, miksen siis hänen "Äitipuolestansa".. Kaikki kaupungin mömmömimmit ja kossu-kalet näytti olevan hänen kavereitansa.
13
pitäisköhän mun liittyä että ymmärtäis FB:sta jotain...
"hakee rautalankaa seuraavaa kysymystä varten"
mitä väliä mitä facebookissa lukee?
Onko se oikeesti, niinku, tärkee?
13
etenkin jos se joku on ihminen, jota ei arvosta eikä siedä?
"ap ei vielä hakenutkaan rautalankaa"
Mulle tuli ekana mieleen, että pojallasi olisi profiili, ja ko. naikkonen on merkannut pojakseen tyyliin "Kuinka tunnet x:n". Jos näin olisi ollut, toihan olisi ihan ymärrettävää, koska fb tarjoaa automaattisesti perusperhesuhteita, eikä vaihtoehtoa "on mieheni poika edellisestä suhteesta". Mut joo, pikkupojallasi tuskin on omaa profiilia, joten:
Mitä hittoa toinen oikein yrittää?
mutta ei kai se elämää suurempi asia ole jos on laittanut rastin ruutuun facebookissa että tämä lapsi kuuluu nyt perheeseeni
tuskin hän kumminkaan IRL lapsen äidiksi esittäytyy, vai kuinka?
13
etenkin jos se joku on ihminen, jota ei arvosta eikä siedä? "ap ei vielä hakenutkaan rautalankaa"
TARVITSEMME lapsen tänne päivää sovittua aiemmin. Vittuuksissani sanoin ettei onnistu, ja keksin jokun muka tärkeän menon..
ap
olisit tyytyväinen