Onko kokemuksia, että testi neg, mut silti olette olleet raskaana?
Onko kokemuksia, että testit neg, mut silti olette olleet raskaana?
Kommentit (3)
kiitos viestistä.
se antoi uskoa meille. pitänee itsekin vaan tehdä lisää testejä. Itsekin olen kerran vienyt labraan näytteen ja oli nega.
Tulee kohta 10 kk edellisestä synnytyksestä, mutta kuukautiset eivät ole vielä alkaneet ja kaikki raskauden oireet on ollut. Maha ainakin näyttää siltä, että voisin olla jo pitkälläkin raskaana, mutta ku testit neg niin ei tiedä mihin uskoa. Pillereitäkään en ole käyttänyt huhtikuun jälkeen.
Molemmista raskauksista sain haamut silloin kun viivojen olis pitäny näyttää selkeesti plussaa.
Mutta ovis tikulla sain varmemman tuloksen; tikku näytti vahvaa ovista ja kontrolliviivaa ei tullut ollenkaan. (siis moneen tikkuun).
Toivo rv 32+6
Mulla piti menkkojen alkaa tammikuun alussa ja kaks!!! viikkoa tikutin negaa, vaikka tunsin/tiesin olevani raskaana alkavien oireiden takia. Lopulta plussa napsahti ruutuun ja testit olivat kaikki apteekin omia testejä, joilla oon jokaisen raskauteni testannut. Ilmeisesti mulla ei vaan erittinyt hgc-hormoonia vielä niin alkuvaiheessa. Kerran kävin antamassa näytteen labraan raskaustestiä varten ja sekin oli silloin nega.
AJ ja mahassa kasvava nega 29+ ;)