Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi ystävääni lopetti yhteydenpidon, kun kerroin odottavani vauvaa

Vierailija
13.07.2009 |

Minua harmittaa todella tämä ystävyyden lopahtaminen. Toinen ystävistä on sinkku ja tosessa perheessä yritetään vauvaa, mutta ei ole onnistunut. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen ystäväpariskunta, jonka puoliskot ollaan kumpikin tahoillamme tunnettu jo lapsina. Kun sitten aloin esikoista odottaa, yhteydenpito kaverini kanssa tyssäsi lähes kokonaan. Sovittiin kyllä tapaamisia ym. mutta aina tämän kaverin puolelta tuli peruminen viime tipassa. Itsestä tuo tuntui tosi pahalta, kun olimme vielä miettineet kyseistä pariskuntaa kummeiksi. Lopulta pyysimmekin vain miestä, koska miesten väleihin ei raskauteni vaikuttanut. Tilanne kyllä korjaantui aika pian lapsemme syntymän jälkeen, kun heidänkin perheeseen alettiin odottaa vauvaa. Ja nykyään välit ovat taas ihan kunnossa.

Vierailija
2/4 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa odottaessani paras ystäväni lopetti yhteydenpidon lähes kokonaan. Vauvan syntymän jälkeen kaikki on ollut suht normaalia, kunnes nyt toista odottaessani sama homma taas. Kyseessä sinkku, lapseton naisihminen. Ottaa koville, kun olen naimisissa, onnellinen ja saan lapsia. En rupea siitä kuitenkaan huonoa omatuntoa ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi syyksi, ettei halua häiritä meidän perhe-elämää! Kyseinen ihminen ei itse halua lapsia ja pitää niitä jotenkin vastenmielisinä. Taisi oikeasti uskoakin, että äiti-ihmiset ei voi tehdä elämässään mitään muuta kuin hoitaa lapsiaan.

Meillä ei mennyt välit poikki kuitenkaan kokonaan, koska kummatkin kuulutaan isompaan ystäväporukkaan, jossa silloin tällöin tavattiin. Nyt kun vuosia on kulunut ja yhdelle jos toisellekin kaverille on alkanut lapsia siunaantua, kaveri on taas lämmennyt enemmän mullekin. Ei suostu myöntämään, että mitään välirikkoa hänen puoleltaan edes oli!

Koska pidän hänestä edelleen ja huolimatta omituisuuksistaan, vähitellen tässä lämmitellään ystävyyttä... :) Vaikka olihan se ihan helvetin epäreilua mua kohtaan jättää mut tuollaisena aikana ilman ystävyyttä. :/

Vierailija
4/4 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovat välit viilentyneet kovasti yhden entisen hyvän ystäväni kanssa, kun ystäväni on miehensä kanssa yrittänyt jo pitkään saada vauvaa, mutta ei ole saanut. Meillä on kolme lasta. Sitä on vaikea sulattaa, että toisille lasten saanti on helppoa ja toisille vaikeaa tai jopa mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän