Hgin Stockmannille saatava lastenhoito!
Siis kunnollinen lastenhoitopaikka, ei mikään "tuo tunniksi hoitoon". Löysin netistä, että Jumbon ostoskeskuksessa on lastenhoitopaikka. Täytyy tutkia tätä vähän paremmin. Tosin, Jumbosta ei pidä yhtään... Mutta kai sinne täytyy joskus nöyrtyä menemään, että saa lapset siksi aikaa hoitoon.
Mutta, Stockmannilla pitäisi olla kunnollinen lastenhoitopaikka, jonne lapset voisi jättää esim. jopa kolmeksi tunniksi! Olen vuosia ihmetellyt, ettei tällaista ole Hgin tavaratalossa! Joku kirjoitteli jossain chatissa, että Pariisin jossain tavaratalossa on tällainen kunnollinen ja muutenkin hieno lastenkerros.
Täytynee kerätä adressi ja toimittaa se Stockmannille!! Mitä olette mieltä?
Kommentit (22)
asun siinä lähellä.
Kyllä mulla menee helposti yli tunti, kun katson kaikki vaatekaupat läpi, jos haen jotain itselleni tai lapsille. Tai käyn kampaajalla, silmälääkärissä ym. Tai ostan isot ruokaostokset, myös herkkuja. Tai haluan katsella kaikkea rauhassa. Ostaa vaikka lahjoja synttäreille tai lapsille.
Olen käyttänyt varmaan 1-2 kertaa kuussa. helpompaa mennä yksin kauppaan. Mies on paljon työmatkoilla enkä voi aina laskea hänen varaansa.
Siis kunnollinen lastenhoitopaikka, ei mikään "tuo tunniksi hoitoon". Löysin netistä, että Jumbon ostoskeskuksessa on lastenhoitopaikka. Täytyy tutkia tätä vähän paremmin. Tosin, Jumbosta ei pidä yhtään... Mutta kai sinne täytyy joskus nöyrtyä menemään, että saa lapset siksi aikaa hoitoon. Mutta, Stockmannilla pitäisi olla kunnollinen lastenhoitopaikka, jonne lapset voisi jättää esim. jopa kolmeksi tunniksi! Olen vuosia ihmetellyt, ettei tällaista ole Hgin tavaratalossa! Joku kirjoitteli jossain chatissa, että Pariisin jossain tavaratalossa on tällainen kunnollinen ja muutenkin hieno lastenkerros. Täytynee kerätä adressi ja toimittaa se Stockmannille!! Mitä olette mieltä?
Helsingin stokkalla ei muistaakseni maksa tuo hoito, mutta harvoin sinne mahtuu. Jumbossa on mkasullinen hoitopaikka, mutta esim kahden lapsen vieminen tulee jo aika kalliiksi. Siellä veloitetaan 15 min välein hoidosta. Joskus on ollut niin että cittarin kuitilla on saanut ilmiasen hoidon. Ja nythän flamingon hoploppiin voi jättää maksulliseen hoitoon.
Minusta on ihan ok joskus jättää näihin hoitopaikkoin, jos vaikka on ostamassa itselle vaatteita ja yksin kahden lapsen kanssa. Ja olen valmis siitä maksamaan ja ymmärrän ettei aika voi olla kovin pitkä, ts. kauppakeskus ei voi huolehtia lasten päivähoidosta.
Suomen maa on täynnä maksullisia hoitopaikkoja, on lapsiparkkeja, Itiksessä muistaakseen ja sitten nämä hoplopit ja kumppanit.
Musta on mielettömän upea juttu Stockan ILMAINEN tunnin lapsiparkki.
Meillä ei mene ikinä asioita hoitaessa yli tuntia, kun Kelalle voi mennä hoitamaan asioita ei ruuhka-aikoina ja suurimman osan asioita voi tehdä netissä.
Lasten vaatteita kun ostan, jos lapsi ei ole mukana, teen ne viikonloppuihin kun isä on lapsen kanssa.
Samaa mieltä olen kanssasi, en jotenkin tykkää Jumbosta. Selloon olen vasta nyt ns tykästynyt. Stocka kun on maan paras, ei hevillä muihin mene.
ainakin kahdeksi tunniksi. Pääsisin joskus ostamaan vaatetta sovittaen ne eikä tarvitsisi arvata oikeaa kokoa juostessa lapsi kainalossa vaatetta etsiessä.
Mihin sitä hoitoa tarvitaan? No, jotta yh:kin pääsisi ostoksille RAUHASSA.
hieman kummallisia vastauksia! Asiaan liitettiin koko Suomen hoitopaikat (= koko Suomi hoitopaikkoja pullollaan), sikainfluenssakin jne. Huokaus!
Minä shoppailen ja hoidan asioitani enimmäkseen Hgin keskustan Stockmannilla ja sinne haluaisin kunnon hoitopaikan. Ja, minulla kyllä menee yli! Teillä muilla ei liene kummoisia asioita, jos tunnissa selviätte. Entä jos haluatte hieman haahuillakin??!!
kysyin Jumpon hoitopaikasta hintoja = esim. 2 lasta 3 tuntia on 33.80 euroa, joka ei ole minusta paha hinta.
tarkoitettu Stockalle asioiville? Harvoin mulla siellä yli tuntia menee... Tietty jossain kauppakeskuksessa saa käytettyä enemmänkin aikaa.
Miksi kaupan pitäisi tarjota sulle haahuiluaikaa? Vie lapset päiväkotiin tai osta itsellesi lastenhoitaja niin voit shoppailla niin paljon kuin sielu sietää.
lastenhoitopaikka mutta ei visiin kannattanut, kun lopetti n. vuoden jälkeen. Oli hyvä. Asuttiin silloin ulkomailla ja toi lapsiparkki oli ainut jossa meidän lapset sai kunnolla leikkiä leluilla, joten sinne vein heitä viihtymään.
Stokkalta ei saa poistua, sillä lapsi pitää hakea heti, jos hätä tulee.
Tunti on mielestäni just riittävä. Siinä ehtii sovittaa hyvin vaatteita yms. Kukaan ei kampaajalle mene tai hierontaan tuossa ajassa, sitä varten tosiaan on sitten MLL lastenhoitajat.
äitejä pyörii muutenkin jo ihan liikaa shoppailemassa ja tukkimassa kaikki paikat vankkureidensa ja kasvattamattomien hikisten adhd-indigovekaroidensa kanssa. Pysykää kotona.
Minkä ikäisen ajattelit jättää kolmeksi tunniksi uppo-outojen ihmisten ja lasten keskelle vieraaseen paikkaan, että itse pääset shoppailemaan? Soita MLL:ään ja tilaa se hoitaja kotiisi, niin on edes hieman inhimillisempää tuo sunkin touhusi. Ja mitä olisit tuosta valmis maksamaan? Koska toihan on jo ammattimaista lastenhoitotouhua... Itsellä esikoinen 7v ja mieleenkään ei tulisi jättää edes häntä kolmen tunnin ajaksi jonnekin touhunurkkaan jonkun kesäapparin vahdittavaksi, puhumattakaan noista kahdesta pienemmästä.
Minkä ikäisen ajattelit jättää kolmeksi tunniksi uppo-outojen ihmisten ja lasten keskelle vieraaseen paikkaan, että itse pääset shoppailemaan? Soita MLL:ään ja tilaa se hoitaja kotiisi, niin on edes hieman inhimillisempää tuo sunkin touhusi. Ja mitä olisit tuosta valmis maksamaan? Koska toihan on jo ammattimaista lastenhoitotouhua... Itsellä esikoinen 7v ja mieleenkään ei tulisi jättää edes häntä kolmen tunnin ajaksi jonnekin touhunurkkaan jonkun kesäapparin vahdittavaksi, puhumattakaan noista kahdesta pienemmästä.
Meidän perhe, äiti, isä ja kaksi lasta 6v ja 2,5v käymme esim. pari kertaa vuodessa Helsingissä parin päivän kaupunkilomalla jolloin yövymme hotellissa. Silloin käymme vaikkapa Korkeasaaressa, Linnanmäellä ja vaikkapa kesän alennusmyynneissä. Nämä alennusmyynnit ovat sellaisia, että lapsemme eivät niissä jaksa ravata. Joten minusta on oikein mukavaa, että lapset voi jättää siksi aikaa "lapsiparkkiin" pariksi tunniksi.
Meidän tenavat ovat niistä ainakin ihan innoissaan ja sosiaalisina luonteina tutustuvat heti uusiin lapsiin ja hoitotyttöihin.
Harmi vaan että Kampin mainio lapsiparkki lopetti toimintansa jo jokin aika sitten. Siellä oli ihanat uudet tilat ja kivaa toimintaa lapsille.
Ota selvä, jos on keskustan lähellä puistotäti johon voi jättää lapsen.
Ainakin Lauttasaaressa on ja siihen lapsen voi jättää 9-12 ja se maksaa 4 euroa alkavasta tunnista.
Loistava.
Nyt heinäkuussa hän on lomalla.
Meidän perhe, äiti, isä ja kaksi lasta 6v ja 2,5v käymme esim. pari kertaa vuodessa Helsingissä parin päivän kaupunkilomalla jolloin yövymme hotellissa. Silloin käymme vaikkapa Korkeasaaressa, Linnanmäellä ja vaikkapa kesän alennusmyynneissä. Nämä alennusmyynnit ovat sellaisia, että lapsemme eivät niissä jaksa ravata. Joten minusta on oikein mukavaa, että lapset voi jättää siksi aikaa "lapsiparkkiin" pariksi tunniksi.
Meidän tenavat ovat niistä ainakin ihan innoissaan ja sosiaalisina luonteina tutustuvat heti uusiin lapsiin ja hoitotyttöihin.Harmi vaan että Kampin mainio lapsiparkki lopetti toimintansa jo jokin aika sitten. Siellä oli ihanat uudet tilat ja kivaa toimintaa lapsille.
Ensin äiti itselleen ja lapsille, sen jälkeen isä itselleen. Näin ei lasten tartte kiertää kaikkia tylsiä paikkoja, eikä meillä mieskään nyt niin innostunut alennusmyyneistä ole tai shoppailusta ylipätään. Tämä ei tietty auta yh:a.
Silloin ehtisi käydä Sokoksella, parturissa, Foorumissa ja muuallakin keskustassa.
Mutta en ihmettele, jos eivät tähän lähde. Entä jos olisi maksullinen, mutta saisi rahat takaisin jos ostaa tarpeeksi, vaikka satasella?
No ilman muuta kaikki sikainfluenssaiset pikkupotiaat hoitoon vaan Stockalle!
PS. Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mihin siis tuollaista yli tunnin kestävää hoitoa tarvitaan?
No tuo sikainfluenssa oli ihan vaan läppä, luultavasti tulee kuitenkin paljon enemmän muita tartuntoja, kun lapset varmaan jo keränneet kaiken maailman pöppiäiset jokainen omasta 100 lapsen päiväkodistaan...
Niin, mutta ihan aidosti edelleen kysyn, että mihin sitä hoitoa tarvitaan? Miten usein teillä tehdään tuollaisia yli tunnin ostosreissuja? Mitä niillä reissuilla ostetaan?