Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUUNMASUT 2010

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.8 olis sittten ensimmäinen neuvola.

Nyt alkaa olemaan jo näitä oireita vähän enemmän.

Väsymystä on ainakin liikkeellä aika roppakaupalla !

Kävin eilen juoksulenkillä vanhaan tapaan ja kyllä vaan oli mukavaa ! Toivotaan nyt vaan,että kaikki menee hyvin ja tarroja on varmasti paljon masussa. "Riskiviikkoja jäljellä enää puolet" onneksi. Yritän olla stressaamatta siitä. Onneksi keskenmenot eivät ole perinnöllisiä. Oman åäidin kohdalla niitä on vähän liikaakin.

Hei muuten,arvatkaa mitä juuri luin ! Kaksosraskaus on periytyvää (tosin ei varmasti ensimmäisessä raskaudessa) mutta minun äitini,äidin äitini ja äidin äidin äiti on saanut kaksoset ! Ehkä se ei hyppäisi minun ylitseni ;)

..mutta kyllä meille se yksikin on kultaa kallimpaa ja rakkaampaa !

Heidi rv 5+4

Vierailija
42/43 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneissä ja todella huonovointisena yritän pyörittää arkea. Esikoinen (2v) on aika hämmentynyt oksentelemisistani ja väsymyksestäni. Miten niin nopeasti sporttinen ja ahkera ihminen voi muuttua oksentelevaksi ja makoilevaksi ja niiiiin väsyneeksi.

Taas olen miehelleni luvannu, ettei enää yhtään lasta tämän jälkeen. Kroppa vaan ei kestä. Ja mitäköhän tässä vie tuleman pitää...

Huomiseksi sain jo ekan neuvolan ja olinkin ymmälläni miten se aika niin nopeasti annettiin.

Niin ja tiputtelua on hieman ollut, mutta ei samalla tavalla kuin keskenmenoissani ja toisaalta oksentaminen kyllä pitää raskausoireet niin vahvasti pinnalla, ettei jaksa edes mitään huonoa epäillä..

Ranteissa on mulla ne seabandit, muttei kyllä mitään apua ole ollut ja lääkäri kirjoitti primperania pahimpaan oksentamiseen, muttei sekään auta. Paino tuntuu laskevan ja nesteitä on vaikea saada sisälle tarpeeksi. Pelottaa vaan jos tulee sairaalareissuja niin kuin edellisestä...

Muuten on raskaudesta ihan kiitollinen olo..kunhan vaan hieman oireet helpottaisi..

-emily-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja vasta 6+5.