Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvahaaveita 2011/2012?

13.07.2009 |

Heips!

Mahtaako täällä olla muita, kenellä vauvahaaveet ovat niinkin pitkällä kuin 2011 tai 2012? Meillä siis suunnitelmissa ensin häät syksyllä 2010 ja sitten mahdollisesti vauvan tekoa..

Tänään puhuttiin ekan kerran ihan oikeasti vauvoista kullan kanssa. Olipas jännää tunnustaa, että taitaa se mullakin olla vähän vauvakuumetta. :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan tähän vauvahaaveilijoiden seuraan :) Elikkäs suunnitelmissa olisi esikoinen vuodelle 2011. Minä olisin valmis vaikka heti, mutta mies vielä tahtoo odottaa kun hänellä opinnot kesken.. (Tarkoitus valmistua 2011 keväällä.) Itse en millään jaksaisi odottaa enää yhtään vaan olisin enemmän kuin valmis toimintaan, kuumeilua kestänyt viime syksystä. Ehkäpä saan miestä hiukan pehmitettyä jos oikein yritän. Mutta mukavaa että teitä on muitakin täällä, enkä ole yksin aatosteni kanssa. Joku taisikin mainita, että asia on puheissa joka päivä jotenkin, niin myös meillä :) Läheiseni odottaa vauvaa ja sekös vielä on tuonut uutta pontta tähän omaan kuumeeseen,huh! Hiukan jo valmiiksi mietityttää, kun olen syönyt pillereitä kohta 10 vuotta, että millainen oma kierto mahtaa olla vai onko sitä olleskaan? Että meneekö siinä sitten kovinkin pitkä tovi ennen kuin mahdollisesti tärppää..no se jää nähtäväksi.. Jaksamista meille odotuksen odottajille =)

Vierailija
22/22 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin ilmottaudun mukaan! Meillä on vasta ollut hieman puhetta yrityksen aloittamisesta (kun ensi syksyn alussa saadaan tehtyä tän hetkisellä kokoonpanolla reissu etelään ensin), aikaisintaan syksyllä. Tai ainakin silloin puhutaan asiasta lisää, mutta uskon että silloin on jo kummallakin vauvakuume siinä vaiheessa että aloitetaan yritys.

Minä olen 26-vuotias, avomies täyttää 30vuotta. Minulla on ekaluokkalainen poika, avomiehelläni ei vielä ole omia lapsia.

Ainoa este vauvan yritykselle tuntuu olevan esikoiseni käytöshäiriöt, joita tässä on koulun ja perheneuvolan kanssa koitettu puida. Uskon että esimurkkuikä vain meillä nostelee päätään. Välillä sitä vain tntuu että jos on jo pulassa tän kanssa niin onko ihan tyhmä ajatus haluta vielä ihan pieni siihen kuvioon vai pitäisikö vaan vielä lykätä haavetta...

En ole ennen täällä palstalla kirjoitellut, esikoisen aikana tuli joskus lueskeltua lähinnä tuota taaperoikäisten puolta.

Muakin vähän jännittää tuo oman kierron "löytyminen", mä olen esikoisen syntymän jälkeen syönyt minipillereitä joiden myötä koko kuukautiset on jäänyt jo melkein kokonaan pois... että voi olla hetken hakuaika että löytyy se kierto jostakin.

Kiva nähdä että meitä on tosiaan useampiakin jotka jo odottelee yritystä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla