Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kiltti mies sängyssä.

Vierailija
12.07.2009 |

Mieheni on liian kiltti sängyssä. On toki kiva, että hän välitää siitä mikä minusta tuntuu hyvältä, mutta rajansa kaikella. Mies ei edes kosketa minua kunnolla ennen kuin kysyy siihen luvan. Tämä niin latistaa kaiken halun ja himon. Kun mies riisuu vaikka pikkuhousuni, se tapahtuu kysyen, "mitenkäs suu pannaan, jos otan nämä pois". Yritä siinä sitten vastata jotain kivaa, kun tekis mieli huutaa, että "turpa kiinni ja nussi mua!" Olen kyllä tämänkin tehnyt, mutta sama toistuu aina uudelleen. Rintojen koskettelukin tapahtuu sellainen kysyvä (onko tämä varmasti ok) koiranpentu katse naamalla. Ärrrrsyttää. Tuntuu, että olen sängyssä pojan, enkä miehen kanssa ja todellakin haluaisin jo sitä MIESTÄ. Olen kuullut, että kypsemmät miehet on varmempia sängyssä ja ottaa minkä haluaa ja myös osaa tyydyttää naista paremmin. Onko siis toivoa, että tilanne ajan kuluessa paranee ja saan sitä itsevarmaa miestä lakanoiden välissä? Ja kuinkahan kauan siihen voi mennä.. Ollaan 26 vuotiaita ja yhdessä oltu 8v. Ja älkää edes sanoko, että keskustelkaa asiasta ja sano miehelle mitä haluat. Kyllä näin on tehty ja monesti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu. joku sillä vaan yks ilta "naksahti" sain piiskaa ja tukasta veti niin että seuraavanakin päivänä oli hellänä päänahka...kivaa oli. yks päivä sano et nyt muuten imet ja laukas lastinsa pitkin naamaa, kivaa oli sillonkin =)

puhunut oon niin että sylki pölisee, eikä mitään apua oo ollu. nyt se sit vissiin vaan tajus vuosien puheet. tiedä häntä.

Vierailija
2/32 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies joskus harvoin innostuu, hän on olevinaan niiiiiiiiin kovis ja pahis kun peräti uskaltaa tarttua vähän tukasta kiinni... ;) Eipä sitä uskollisena ihmisenä oikein voi muuta tehdä kuin kestää tilannetta ja miettiä että noh, ensi elämässä ehkä sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuule muija, joka hakkaa kovaa jos tolla tavalla tekisin, on kivuliasta ja mustelmapitoista kokemusta. Te naiset kun olette niin jumalattoman monimutkaisia tapauksia, että joku yksilö yhtenä hetkenä haluaa että joku nussii kunnolla lupaa kysymättä, mutta toinen taistelee kuin raiskausta vastaan jos niin menee tekemään. VAIKKA hänellä ei näyttäisi olevan mitään erikoisempaa juuri sillä hetkellä. Itseppähän olette miehet kuohineet kaikenlaisella parisuhteen sisäinen raiskaus-paskalla, jota sovelletaan sinnekkin minne sitä ei ole tarkoitettu. Kun joku femakko julkisuudessa vaahtoaa kaikenlaista tasa-arvo-bullshittiä, niin naiset on ihan vapaita kommentoimaan että joskus sitä voisi olla kamarin puolella ihan oikea mies. Vaan eipä ole ollut jonoksi asti vapaaehtoisia kommentoimaan. Tasa-arvoon liittyy vapauden lisäksi vastuu. Tämä on hinta jonka siitä maksatte. Saatte kotiin kuohilaan, joka on tasa-arvon ruusunpunainen pullantuoksuinen koti-isä, mutta kehittymätön evoluutio ajaa teidät nussituttamaan itseänne OIKEILLA panojätkillä. Siinäpä sitä on pohdittavaa ja paheksuttavaa, myös niille halunsa kieltäville jeesustelijoille....

Vierailija
4/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis annat kotisiipan olla mies vai käytät siihen alihankkijaa.... :(

Vierailija
5/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

enpä usko että tuo tilanne tuosta paljon ajan kanssa muuttuu:( ei se miehesi kuitenkaan pysyvästi voi toimintatapojaan muuttaa, niin kuin ei meistä kukaan, joten puheetkaan ei varmasti tilannetta paljoa muuta. Toisaalta katson asiaa eri näkökulmasta kun itsellä puolisona vastaavalla tavalla toimiva nainen joka toimii minua kohtaan samalla tavalla. Itse olen 45-mies ja olen huomannut että halu ja himo kumppaniin latistuu hyvinkin nopeasti, kun luottamuksellisessa suhteessa ei ole laisinkaan seksiä, vaan sellasita hissuttelua. Kyllä parisuhteessa täytyy olla kaikki hyvän seksin elementit, niin hellyyttä, rajuja leikkejä, tuhmia sanoja kuin kunnon pitkiä panojakin. Joskus niitä suoraastaan kaipaa..:(

Vierailija
6/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin sinut puhki. Session jälkeen löytäisit itsesi jostain makuuhuoneen kulmasta etkä tietäisi miten olet sinne päätynyt.

M4X

Vierailija
7/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuule muija, joka hakkaa kovaa jos tolla tavalla tekisin, on kivuliasta ja mustelmapitoista kokemusta. Te naiset kun olette niin jumalattoman monimutkaisia tapauksia, että joku yksilö yhtenä hetkenä haluaa että joku nussii kunnolla lupaa kysymättä, mutta toinen taistelee kuin raiskausta vastaan jos niin menee tekemään. VAIKKA hänellä ei näyttäisi olevan mitään erikoisempaa juuri sillä hetkellä.

Itseppähän olette miehet kuohineet kaikenlaisella parisuhteen sisäinen raiskaus-paskalla, jota sovelletaan sinnekkin minne sitä ei ole tarkoitettu. Kun joku femakko julkisuudessa vaahtoaa kaikenlaista tasa-arvo-bullshittiä, niin naiset on ihan vapaita kommentoimaan että joskus sitä voisi olla kamarin puolella ihan oikea mies. Vaan eipä ole ollut jonoksi asti vapaaehtoisia kommentoimaan.

Tasa-arvoon liittyy vapauden lisäksi vastuu. Tämä on hinta jonka siitä maksatte. Saatte kotiin kuohilaan, joka on tasa-arvon ruusunpunainen pullantuoksuinen koti-isä, mutta kehittymätön evoluutio ajaa teidät nussituttamaan itseänne OIKEILLA panojätkillä. Siinäpä sitä on pohdittavaa ja paheksuttavaa, myös niille halunsa kieltäville jeesustelijoille....

Joo, kyllä ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja olen osittain samaa mieltä. Luulen tietäväni ainakin osittain, mistä tämä "ongelma" meillä johtuu. Minä olen kasvanut perheessä, jossa nainen oli nainen ja mies oli mies. Isäni teki raskasta fyysistä työtä ja siivoamassa en ole nähnyt koskaan. Ruokaa on joskus harvoin laittanut, kun on ollut pakko. Mieheni kotona taas isä on siivonnut ja laittanut ruuat, kun äiti on rentoutunut itsensä kanssa. Mutta tämä isä on tehnyt myös pihahommat ja remonttijuttuja ja äiti ei niitäkään. Minä olen juuri niitä, miesten ja naisten työt - ihmisiä ja mieheni jotain muuta. En siis todellakaan ole näitä tasa-arvo hihhuleita, mutta silti tämä asia on kotiini tullut ja vielä makuuhuoneeseen asti.

Ja siis, ei mies tietenkään voikaan mennä käyttämään mitään kovia otteita, jos ei ole varma että näin voi tehdä. Enkä minä mitään piiskaa ole halunnutkaan (tai no nyt kun tuli puheeksi, niin..) mutta kun asiat voi esittää niin monella eri tavalla. Olen tuhat kertaa sanonut, että ei ole seksikästä puhua, niinkuin lapselle. Sitä vaille ettei lässytä.

Mies tosiaan tekee ruokaa, mutta olen vapauttanut hänet kaikesta kotiin (siivous, ruoka ym.) liittyvästä, jos hän korvaa sen tekemällä "miesten hommia". Ei siis kuitenkaan käy että työpäivän jälkeen lösähtää sohvalle ja vain minä teen hommia. Molemmat siis käy töissä. Kyllä olen joskus ajattelut, että kun tulisi kotiin likaisena ja hikisenä työkamppeissa, niin naisin sitä heti eteisessä. Mutta kun tulee kotiin pikkukengissä, tukka ojennuksessa, laukku olalla (kannettava), niin ei siinä paljon kostu ja sitten kun vielä lässytetään seksistä. Saattaapi olla että olen vain pikkumainen kitisiä, ja jos tilanne olisi toisin päin niin kirjoittaisin täällä että: kun mies tulee aina haisevana ja paskasena kotiin, niin ei kiinnosta. Ois ees joskus puhdas ja fiksuissa vaatteissa, niin ois haluttavakin jne. Kai pitäs tyytyä siihen, mitä on.

-ap

Vierailija
8/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis annat kotisiipan olla mies vai käytät siihen alihankkijaa.... :(

Jos tämä oli mulle, niin en ymmärtänyt?? En siis ainakaan käy vieraissa, jos sitä meinasit. Ennemmin jätän, ku petän.

-ap

Vierailija
9/32 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan tuo ongelma on ratkaistavissa, ainakin hetkellisesti voi kokeilla seuraavaa: ehdotat roolileikkiä, jossa ollaan viiskytluvun perhettä. Sulla hamonen, korkkarit, sukkanauhat ja noin. Miehellesi nörttipokat (jos käyttää laseja) ja slipari, ruskeat luonnollisesti, mutta sellainen clark kent-mäinen ote olemukseen. Kertaatte vielä, että viiskytluvulla nainen hoito kodin JA miehen, niinkuin mies käski ja halusi.

Ja miten asiasi esität: läppäri-ihmiselle sähköposti, jossa casting-ohjeet, vaikka kuva joku animaatiokuva 50s stereotyypeistä.

Piiskaakin varmaan saat, jos sanot sympateeranneesi kommunisteja... ;)

Ja roolileikkeihin jos antaudutte, niin eihän sitä tiedä vaikka teillä se olisikin se sun miehesi, joka toivoo saavansa joskus piiskaa kun on ollut vähän tuhma...

MUTTA vakavammin: ihan tossisaan naiset saisivat rohkeammin julkisuuteenkin tuoda esiin sen MITEN tasa-arvon toivotaan näkyvän ja miten EI. Joku Anu Saagim ja ex-missit kun ei ihan taida taviksen edustajista käydä, ja toisaalta näitä nössöroolituksen kannattajia on kovasti paljon äänessä. Mainitset että puhuu kuin lapselle, mutta muistelen, että joskus ei-niin-kovin-kauan-sitten miehiä opastettiin puhumaan naiselle "hellitellen ja pehmeästi".

Tutkijanaiset huomio, ottakaapa vinkki tasa-arvotutkimuksesta vastaan!

Vierailija
10/32 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan tämä työmies-fantasia aina välillä pinnalla. Lihaksikas ja ruskettunut työmies tulee ja rajuin ottein turhia pukahtelematta panee puhki.

Hieno juttu, mutta tosi kaukana totuudesta. Työmies menee kuudeksi tai seitsemäksi töihin ja ensimmäinen tarve kotiin tullessa ruoka, sitten ehkä päiväunet ja sitten voi niitä panohommia miettiä. Raskas työ väsyttää, eikä niitä lihaksiakaan oikein ole, kun ei työn takia jaksa käydä salilla. Rusketuskin on rajallista, kun haalarit ja kypärä on oltava päällä. Arjen iloa ei varmasti tuo myöskään se, että työmies tienaa ehkä puolet siitä mitä se salkkumies, ja sekin saattaa ruveta nakertamaan romantiikkaa jossakin vaiheessa.

Mitä koviin otteisiin tulee, niin ihanko oikeasti niitä tahdotte ja onko se livenä mukavaa, kun iso ja vahva mies survoo kivikovaa munaa rutikuivaan värkkiin samalla tukasta kiskoen. Vaatteet on revitty siinä sivussa. Ei kukaan mies halua naista satuttaa ja se on tuollaisessa touhussa riskinä.

Vierailija
11/32 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä enemmän kuin koneella istuvat ukkonsa...olisi kiva joskus olla kuulematta niitä tekosyitä väsymykseen kun itsellä on varmasti ollut rankempaa lasten perässä juostessa.

Monella naisella on raiskaus/piiskausfantasioita ja ne eroavat miehen kuvittelemista "aidoista" tilanteista aikalailla. Nainen tahtoo alistua, antaa miehen koetella rajojaan jne. mutta VAIN siihen pisteeseen minkä nainen itse hyväksyy.

Vierailija
12/32 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi adrenaliinissa marinoitu mies, mutta sammutusnapilla varustettuna...?

Nyt ei vissiin kokoaikaa ollut kyse väkivaltafantasioista vaan siitä, että pitäisi edes joskus olla mies.

Vierailija
13/32 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että kerrot kyllä jos et tykkää tai jos et jaksa...

sano että tykkäät että mies on MIES eikä poika.

Vierailija
14/32 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vissiin kokoaikaa ollut kyse väkivaltafantasioista vaan siitä, että pitäisi edes joskus olla mies.

Juuri näin.

-ap

Vierailija
15/32 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että kerrot kyllä jos et tykkää tai jos et jaksa...

sano että tykkäät että mies on MIES eikä poika.

Ihan hyvä ohje. Kokeilen vielä tuotakin. Ja koitan vaikka tavuttaa tällä kertaa. Homma on vaan se että mies ei kestä sitä, jos sanon ei nyt, ei jaksa ym. Ei siis kestä torjutuksi tulemista ja siksi ei voi niinku kokeilla onnea. Huonoa itsetuntoa tai jotain.

-ap

Vierailija
16/32 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin kyllä voimakkaasti purkamaan auki että mitä se MIES sitten tarkoittaa. Kuten kirjoitin, joskus naiset ohjeisti suomen jurrikoita hellittelemään ja lepertelemään. Ei missään ole ollut ohjetta, että niskasta kiinni ja kyrpä sisään (sormetuksen jälkeen siis). Tästä tuolla aikaisemmin jo kommentoin, että miehenä on melkoista luomisen tuskaa kun pitäisi omaksua ne tasa-arvoiset kotityöroolit JA sitten kammarin puolella pitäisi olla mies. Kyllä se onnistuu, mutta roolijako pitäisi osata käydä läpi ajoissa. Jos ei muuten, niin sitten kolmas pyörä/pari mukaan näyttämään käytännössä miten (löytyyhän näitä katselemisestä innostuvia parejakin).

Vastahan hesarissa joku setan muija kirjoitti sukupuoliroolitusta vastaan, joten poikamiehiä tulee varmasti enenevässä määrin lisää...

Torjumisen kestää, mutta ei kovin suuria määriä putkeen. Täälläkin on kirjoiteltu, että se on TODELLA myrkkyä itsetunnolle.

Etsi tilanne, jossa miehesi on todella loppu ja väsynyt ja vonkaa sitä (vaikkei haluttaisikaan). Jos kieltäytyy, niin sitten juttelet tän asian, että et sinäkään aina jaksa ja halua, mutta ei siitä pidä vetää hernettä nenään ja huomenna on taas päivä uus.

Vierailija
17/32 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan tämä työmies-fantasia aina välillä pinnalla. Lihaksikas ja ruskettunut työmies tulee ja rajuin ottein turhia pukahtelematta panee puhki.

Hieno juttu, mutta tosi kaukana totuudesta. Työmies menee kuudeksi tai seitsemäksi töihin ja ensimmäinen tarve kotiin tullessa ruoka, sitten ehkä päiväunet ja sitten voi niitä panohommia miettiä. Raskas työ väsyttää, eikä niitä lihaksiakaan oikein ole, kun ei työn takia jaksa käydä salilla. Rusketuskin on rajallista, kun haalarit ja kypärä on oltava päällä. Arjen iloa ei varmasti tuo myöskään se, että työmies tienaa ehkä puolet siitä mitä se salkkumies, ja sekin saattaa ruveta nakertamaan romantiikkaa jossakin vaiheessa.

Mitä koviin otteisiin tulee, niin ihanko oikeasti niitä tahdotte ja onko se livenä mukavaa, kun iso ja vahva mies survoo kivikovaa munaa rutikuivaan värkkiin samalla tukasta kiskoen. Vaatteet on revitty siinä sivussa. Ei kukaan mies halua naista satuttaa ja se on tuollaisessa touhussa riskinä.

No ihan todenmukaista toi kyllä on. Mun raksarane menee töihin seittemään, ja kyllähän se kotiin tultua ensin syö, mutta sen jälkeen kyllä panee ja kovaa. Ja ei mies kyllä salilla käy, mutta kyllä on raksahommissa habaneroa kertyny ihan kiitettävästi.. Ja rusketusta.. ihan rajatonta semmosta.. Ei sillä että noilla asioilla ois mulle niinkään merkitystä mutta kunhan korjailin..

Ja ei multa tarvii vaatteita päältä repiä, tai väkisin survoo kuivana sisään.. mutta tykkään kyllä kovista otteista, ja kylläpä vituttaa semmonen lässytys ja kysely sängyssä. Ei mies mua halua satuttaa, mutta kyllä silti uskaltaa tukasta kiskaista. Kyllä mä osaan sitten sanoa kun oikeesti sattuu liikaa eikä ole enää hauskaa..

Vierailija
18/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rusketusta.. ihan rajatonta semmosta..

Ilkosillaanko se siellä raksailee?

Ei vaan, miehenä välillä vituttaa nämä naisten stereotyypittelyt. Se, että lapioiko työkseen hiekkaa tai pyörittääkö papereita konttorissa, ei varmasti korreloi näiden panokykyjen kanssa. Onnea sinulle, että on mieleinen panomies löytynyt. Saattaapa vaan olla, että naapurin laiha maisteri onkin vielä kovempi orhi.

Sinkkuelämää ja muut paskasarjat, Eki-setä ja Cosmopolitan on pilanneet miehet siinä missä naisetkin. Nyt ukot kuvittelee, että pitää leperrellä ja naiset odottaa erikoista huomiointia. Kyllä ukoissakin on vikaa. Mitäs annetaan alkumiehen nukkua. Ei naisia ole kannattanut ennenkään liikaa kuunnella.

Vierailija
19/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kiitettävästi. Mitä se sitten tarkoittaakaan. Jäntevyyttä kyllä kertyy. Sitä joko on tai ei ole lihaksikas. Jotkut ovat luonnostaan isoja ja toiset tikkukäsiä.

Ja ei mies kyllä salilla käy, mutta kyllä on raksahommissa habaneroa kertyny ihan kiitettävästi..

Vierailija
20/32 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kellä on aikaa, niin pankaa nettiin adressi pystyyn, että miehet miehinä ja naiset naisina KAMMARIN PUOLELLA. En muista mikä on se nettiadressisivusto, mut sinne vaan.

JA tiedoksi kaikenlaisille hömppäohjeistajille!

Väitän, että noistakin paskaohjeista on hyötynyt vain paskaohjeita julkaisevissa lehdissä mainostava viriketarviketeollisuus (hepenettä, lelua, videoo).

Ei vaan, miehenä välillä vituttaa nämä naisten stereotyypittelyt. Se, että lapioiko työkseen hiekkaa tai pyörittääkö papereita konttorissa, ei varmasti korreloi näiden panokykyjen kanssa. Onnea sinulle, että on mieleinen panomies löytynyt. Saattaapa vaan olla, että naapurin laiha maisteri onkin vielä kovempi orhi.

Sinkkuelämää ja muut paskasarjat, Eki-setä ja Cosmopolitan on pilanneet miehet siinä missä naisetkin. Nyt ukot kuvittelee, että pitää leperrellä ja naiset odottaa erikoista huomiointia. Kyllä ukoissakin on vikaa. Mitäs annetaan alkumiehen nukkua. Ei naisia ole kannattanut ennenkään liikaa kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän