Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te äidit, kenellä kaikki lapset samaa sukupuolta!

Vierailija
12.07.2009 |

Kukaan ei varmasti omia lapsiaan pois vaihtaisi vaikka olisi viisi poikaa/tyttöä, mutta mietin että sopetuuko siihen ajatukseen ihan 100% että minusta ei tule tytön/pojan äitiä koskaan? Vai mietittekö välillä, millaista olisi jos perheessä olisi molempia "merkkejä"? Herääkö koskaan kateus, jos näet vaikka äidin jolla on sekä poika että tyttö?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljättä odotetaan ja ihan tuon taivaallinen kumpi tulokas on!

Äiti nauroi että tyttöä koitetaan kun kerrottiin viimesimmästä raskaudesta niin huokasin että poikaa ihan yhtälailla.

Olisihan se ihanaa ostaa jotain tyttömäistä mutta voihan sitä ostaa sitten itselleen! ;)

Vierailija
22/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä olen saanut ja olen heistä ikionnellinen. Nyt kolmannella kerralla on vilpittömästi sanoen vähiten väliä, kumpi tulee. En toivo erityisesti kumpaakaan sukupuolta. Olen onnellinen, että ylipäätään vielä saamme kolmannen ja toivon hänen olevan terve. Se kyllä ärsyttää, kun sukulaiset olettavat meidän haluavan poikaa ja tuntuvat toivovan sitä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa tytön voidakseen osta hänelle tyttömäisiä vaatteita!? Joku vaatteiden ostaminen on kyllä todella pieni osa ihmisen elämää, ja minä ainakin pyrin järkevään kuluttamiseen, vaikka tyttöjen äiti olenkin. Tytöt itse kyllä ottaisivat prinsessamekkoja vaikka kaapit täyteen, mutta siinäpä sitten on vanhempien tehtävä asettaa fiksut rajat. :)

Vierailija
24/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä piti aikansa sulatella että meille ei nyt koskaan tullut sitä toista. Ja miehelle se tuntui myös olevan kova pala. Mutta yksilöitähän nuo lapset ennen kaikkea ovat, eivät vain sukupuolensa edustajia.

Vierailija
25/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi onnellisia että meillä on kaksi poikaa ja toisaalta oon tosi iloinen että ne on nimenomaan poikia eikä tyttöjä. Silti toisaalta mieltä kaihertaa se että vielä halausisin ehkä silti saada joskus tytönkin ja laittaa sen hiuksia ja kokea millaista on olla tytön äiti. en ole kateellinen mutta tiedän että jotain jää elämässä sivuun jos/kun en enään ikinä saa tyttöä. Sama homma on lapsimäärän kanssa,että tulen varmaan aina miettimään että millaista olisi ollut kolmen lapsen kanssa tai neljän ja millaisia nämä pienet olisivat olleet. Nyt taitaa kyllä kahteen jäädä kuitenkin.Mutta pitää olla tyytyväinen siihen mitä itsellä on ja hyväksyä että vaikka tehtäisiin kuinka monta lasta niin välttämättä tyttöä ei saataisi.Tämä asia ei vaivaa minua silti oikeastaan koskaan. Suren kovasti erään ystäväni puolesta joka kelpuuttaisi vaan tytön lapsekseen. Ollaan tyytyväisiä kaikki siihen mitä meillä on. Kuitenkin koen olevani kuin lottovoittaja kun minulla on kaksi tervettä suloista pikkupoikaa.

Vierailija
26/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty karehtimaan molempien äitejä, en vaan vaihtaisi osaani. Olen ajatellut että nyt ne on tässä, meillä on ihana perhe.

Vierailija
27/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, että ei ole poikaa/poikia.

Ja itseasiassa syy siihen, miksi en halua/uskalla tehdä kolmatta lasta on se, että se voisi mahdollisesti olla poika.

Tunnen elämäni erittäin rikkaaksi "tyttöseurassa", olenhan sellaisessa itsekin kasvanut.

Osaksi fiilikset siis voimakkaasti tunneperäisiä!