Ero tuli..
Puhuttiin miehen kanssa pitkään suhteen ohgelmista. Pitkään ollut omasta mielestä vaikeaa.. Ero nyt sitten tuli, 10v yhteiseloa ja 4 lasta. Hieman oudolta tuntuu kun lähti mökille yksinään nukkumaan vaikka itse halusin eron näin käyvän.
Kommentit (12)
vauva ja kolme pientä lasta? Eikö suhdetta voisi yrittää vielä korjata?
Voisitko ap laittaa tekstarin anopille ja sanoa että hänen poikansa on mökillä ja siellä kannattaisi huomenissa käydä ennen kuin tulee teille (olettaen että mökki on lähellä). Saisi poika itse kertoa erosta eikä sinun täytyisi sotkeutua siihen.
Jos tämä ei käy niin ehdottomasti on miehesi asia ENNEN huomista anopin käyntiä soittaa äidilleen ja kertoa että olette päätyneet eroon.
Ettei ole pelkoa itsetuhoisesta käytöksestä?
Hoitakaa homma niin, että lapset "kärsii" mahdollisimman vähän. Minä olen kokenut tuon lapsena eli mun vanhemmat erosi kun meitä oli 4 alle 15-vuotiasta (itse 12 v.). Tuntui silloin ihan hirveeltä, mutta hyvin se lopulta meni ja välit molempiin vanhempiin tosi hyvät.
Ja ovat isä ja äitikin väleissä silleen, että kaikki sukujuhlat jne. menee ihan luontevasti vaikka molemmilla uudet kumppanit.
ehkä miehesi tarvitsi vähän omaa aikaa ajatella, ihan ymmärettävää.
Nuorin vasta vajaa 5kk ja kauhistuttaa ja surettaa kun näin sitten kävi. Soitteli vielä mökiltä ettei ollut hänelle saunakaljaa jäänyt. Mökillä yleensä kai laatikko olutta. Ei sillä hätää mutta suututti kun juomista ainoa huoli! Eipä lasten kanssa ensisijainen hankinta ollut. Anoppi tai kai nyt sitten ex-anoppi tulossa huomenna kylään, kiva selitellä pojan poissa oloa!
ensisiajien vastuu on miehen mielenterveys??? Mikset ole huolissasi apN, voinnista, 4 lasta siinä ja mies lähtee setvimään ajatuksiaan. Mä en kestä näitä naisia jotka aina on hyysäämässä että onhan sillä miehellä nyt kaikki ja tuetaanhan sitä nyt. Naisista viis- sehän on itsestäänselvyys että nainen osaa ja jaksaa ja jos jokin menee pieleen esim. miehen mielenterveys mättää, niin vikahan on tietty naisen.
Hyvä kun mies voi olla mökillä, että saatte olla erillänne nyt kun noin iso päätös on tehty. Surua voi tulla paljon ja paljon myös käytännön setvittävää, mutta se kuuluu asiaan.
Älä niitä kaljoja niin paljon ajattele, se oli puhetta vain, ehkä tekosyy soittaa.
sukupuolien välisten ristiriitojen tasoittamista. Onnea ja menestystä elämässäsi, 8.
tarvitaan. Jaksan vaan ihmetellä, miksi jos ongelma on yhteinen, naisen tulee olla vastuussa sekä itsestään, miehestään että lapsistaan. Mä sanoisin ap;lle mieluummin, että huolehdi siitä, että säkin pääset selvittämään ajatuksiasi, ettei koko aikaa ole 4 lasta helmoissa. Eikä vastuu appivanhempien tunne-elämästä ja kohtaamisesta myöskään ole ap;n. Niille voi ihan rehellisesti sanoa, että meillä on ongelmia, mies lähti miettimään niitä. Ei tuossa tilanteessa tarvitse olla mikään perhe-kulissin ylläpitäjä.
Jaksan vaan ihmetellä, miksi naiselle sälytetään asioiden tunnevastuupuoli itsestäänselvästi. Miehet ei ikinä opi eikä ota vastuuta näissä asioissa jos naiset hartiat väärällään hoitaa ne miehen puolesta.
se saunakalja-asia oli vain tekosyy soittaa. Kurja olo varmasti miehelläsikin.