Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni sanoi ammattikuntaa pelleiksi ja luusereiksi,reilua?

Vierailija
11.07.2009 |

Meillä on aika etäiset välit ikävä kyllä veljeeni, koska hän on asunut 10 vuotta kaukana ja on minua useita vuosia vanhempi. Tänään tapasimme ja syötiin yhdessä, miehen perhe, äitimme ja minun perhe. Siinä oli ihan mukavaa pitkälle iltaan, mutta sitten tuli puheeksi tuleva harjoittelupaikkani. Veljeni tasan tarkkaan tietää miten tärkeää opiskelu minulle on varsinkin kun en ole koskaan ollut hyvä koulussa, opiskelupaikkani on minulle hyvin tärkeä. Veljeni siinä sitten kesken kaiken sanoi "kaikki hoitajat ovat ihan pellejä. se ykskin joka hoiti mua oli ihan ammattitaidoton pelle". Sanoin, että kyllä niitä ammattitaidottomia mahtuu joka ammattiryhmään, mutta onneksi kaikki ei ole sellaisia. Veljeni sanoi että "no eipä ole yhtäkään fiksua vastaan tullut, ja kokemuksia olen kuullut muiltakin että ei niistä ole mihinkään, luusereita kaikki". En voinut sille mitään, mutta kyyneleet tuli silmiini, siinä kaikkien keskellä :( . olenko ihan nolo kun pahoitin mieleni näin? Äänensävy veljelläni oli halveksuva. Miehenikin oli ihmeissään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse siis opiskelen sairaanhoitajaksi, sen alan harjoittelupaikoista oli puhe.

Vierailija
2/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on etäiset välit!

itselleni ei tulisi IKINÄ MIELEENIKÄÄN sanoa omille sisaruksilleni noin rumasti! onkohan veljesi sinulle kateellinen kun noin avoimesti halveksuu valitsemaasi uraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntee oikeasti jostain syystä alemmuutta? ...ja yrittää paikata huonoa oloaan puhumalla noin? veemäistä silti.

Vierailija
4/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se hoitajapelle ois ollut ammattitaidoton.

Oikeesti on niin helppo saada ihmisestä henki pois jos mokaa...

Vierailija
5/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varmasti ystävällinen ja aidosti halusin kuulla veljeni perheen kuulumisia. kaikkien kuullen veli sitten sanoi nuo asiat. pahoitin mieleni eikä veljeä kiinnostanut. mieheni sitten sanoi veljelleni, että "pyydä anteeksi, ***** tuli tosi paha mieli"... sitten haluttomana veljeni huusi perääni "no, sori". Veljeni on johtoasemassa, paljon materiaa, hieno talo, lapsia ja mukava vaimo. Eli en ihan ymmärrä häntä.

Vierailija
6/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja jos olisin tollasen pellen alaisena :D

Älä ap välitä, sun veljes on ääliö.

Vierailija
7/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on nyt johtavassa asemassa? sääliksi käy hänen alaisiaan! aidosti!!