Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut netin kautta ruokaa kotiin? Ruoka.net

Vierailija
11.07.2009 |

Kovin vaivalloista on jokaviikkoinen koko perheen retki kauppakeskukseen autolla. Kauheat määrät tavaraa, karkailevat lapset, kitinä, koska väsyttää, nälättää, kakat vaipassa tms.

Olen alkanut harkitsemaan ruokien ostoa netistä. Googlen kautta löysin ton ruoka.netin. onko kellään kokemuksia? Tuleeko paljon kalliimmaksi kuin jos itse kävisi ostoksilla?

Toimitusmaksu näyttäisi olevan 8,5 e ja laskutuslisä 5 e. Toi kuulosta musta i´han kohtuu hinnalta, mutta onko joku vertaillut tuotteiden hintoja? Ei taida mitkään bonukset kertyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ruoat ovat usein viimeistä (tai melkein viimeistä) käyttöpäivää -> eihän ketään kerääjää kiinnosta ottaa mitään mahdollisimman hyviä päiviä ja tehdä ekstratyötä niiden etsimiseksi

- tuotteita on puuttunut tilauksesta

- hinnat kalliimmat kuin kaupasta itse ostettaessa ja valikoimat suppeammat

Vierailija
2/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt. Monesti tietyt tuotteet olivat loppu. Jos olivat loppu, niin siitä ei ilmoitettu etukäteen vaan se vaan jätettiin pois listalta eikä korvaavaa haettu. Jos siis kauppalistalla on vaikka Myllyn Paras -makaronia ja se on loppu, ei tilalle automaattisesti lisätä vaikkapa Pirkka-makaronia. Jäät siis ilman makaronia.

Sama juttu vaikkapa maidon kanssa. Jos listassa lukee Valion rasvaton maito, niin sitä ei korvata Ingmanin vastaavalla, jos Valio on loppunut.

Minkäänlaista "varalistaa" tuollaisten tilalle ei saanut tehtyä. Toimitusajatkin kuulemma heittivät aika paljon. N. klo 16 saattoi tarkoittaa mitä hyvänsä klo 13-21 välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa!!! Ruuat tuodaan kotiovelle, tilaan varsinkin kaikkea isoa tai painavaa (maitoa, perunoita, porkkanoita, pesuainetta, vessapaperia...).

Täällä toimitusmaksu on noin 8e, mutta on sen arvoista. Tilaan yleensä n. kerran kuussa noin 100eurolla.

Ruoka.netia vilkaisin jokunen vuosi sitten, mutta se oli tosi lapsenkengissä silloin.

Vierailija
4/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten käytin nettiruokakauppaa säännöllisesti. Asuttiin kaupungissa, ei ollut mahdollista käydä autolla kaupassa ja lapset oli pieniä Ei siinä ollut mitään suurta ongelmaa, lähinnä, joskus joku tuote oli loppu eikä sitä oltu korvattu millään. Mutta yleensä kyllä oli korvaavatuote ja myös soittelivat ja kysyivät, sopiiko tämä tuote tilalle. Alussa tilaamiseen meni aikaa, mutta kun oppi käyttämään, niin sujui kivasti. Ostokset tulivat jonkin verran kalliimmaksi (en osaa arvioida paljonko), esim. vaipat oli todella hintavia. Toisaalta heräte/turhat ostot jäi pois, joten siinä tuli säästöä. Minä maksoin ostokset joko verkkopankissa tai pankkikortilla kun ne tulivat kotiin. Mitää laskutuslisää ei näin ollen tullut. Verkkokaupan käyttäminen jäi vähemmälle kun lapset kasvoivat ja huomasin, että itseasiassa tykkään käydä oikeasti katsomassa, mitä kaupasta löytyy :)ja nykyään autolla voi ajaa kotioven eteen, enkä koe kapassa käyntiä hankalaksi.

Vierailija
5/6 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla, eikä halua mennä kauppaan sitä saamaan.

Vierailija
6/6 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tänään eka kerran Ruokanet- nettimyymälästä ruokaa 104,20:llä eurolla.

Rahat meni tililtä, mutta tilauksen loppukäsittely peruuntui ja nyt en tiedä, tuleeko tuotteet kotia. Rahat siis meni ja ruoasta ei ole tietoa.

Asiakaspalvelu palvelee vain.klo.15.00-asti, lähetin sinne kyllä sähköpostia ja huomenna jos asiaa ei kohtuullisessa ajassa selvitetä, teen rikosilmoituksen tapahtuneesta.

Että tällaisia ensimmäisiä kokemuksia mulla.

T.Linda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi