Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit siitä Ä-pakkauksen ImseVimse-kestovaippapakkauksesta?

Vierailija
11.07.2009 |

Kyseessä se -08 pakkauksessa ollut kuori+3 sisävaippaa.

Oletuksena siis, että käytät vauvallasi kestoja. Jos et käytä, etkä niitä haluaisi, älä vastaa suotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole valmis maksamaan isosti mistään muustakaan äitiyspakkaustavarasta, koska se kuitenkin on ilmaiseksi saatua..

Vierailija
2/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat todella huonoja vaippoja, kuori ja flanelli yhdistelmä ei toimi, vaan täytyy esim käyttää sisävaippa villavaippakuoren kanssa ja kuorivaippa paremman sisävaipan tai vaikka ennemmin harsojen kanssa.

vaippojen saaminen imuun oli myös hidasta.

Kirpparit on näitä nyt väärällään ja tutuilta saa ilmaiseksi niin paljon kuin huolii.

huutiksessa joku on silti joskus maksanut jopa 10e + postit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään..Ei tullut itse käytettyä, niin ei kokemusta käytön hankaluudesta tai vaippojen toimivuudesta.

ap

Vierailija
4/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on noita muutama setti, ihan tutuilta ilmaiseksi saatuja. Kuori on hyvä mut niitä sisävaippoja ei montaa kertaa ole käytetty. ei vaan ime riittävästi...

Vierailija
5/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kympin. Ei kannata pakkomyydä niitä ystäville, ne kuitenkin takaraivossa ajattelee annat ilmaiseksi, koska et ole niistä mitään maksanut.

Mä sain 2 settiä kun ystävät eivät harrasta kestoilua + mun oma, niillä pärjäsin kun käytin lisäimuja.

Nyt voisin myydä ja kun myyn, myyn huutiksessa, setin pois, ostin 15 kpl AIO vaippoja, hiukka paljon parempia.