Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks meidän lapsi menee aina itkien nukkumaan?

Vierailija
10.07.2009 |

voi että se riipii ja harmittaa, kun aina pitää mennä itkien nukkumaan. mulle jää aina niin paha mieli, ja avuton olo kun en osaa tilannetta muuttaa.

poika on 1 v 3 kk, iltarutiinit on aina samat. samojen touhujen jälkeen laitan pinnasänkyyn ja jään samaan huoneeseen sängyn viereen pötköttelemään. sanon hyvät yöt ja että nyt nukutaan. lapsi itkeskelee ja välillä oikein kiukkuaa ja raivoaa kunnes lopulta nukahtaa väsymyksen voittaessa.

joka kerta sama juttu. luulis jo tottuneen siihen nukkumaan menoon. pitääkö mun lähteä tästedes huoneesta pois? sithän se huuto varmaan yltyy kahta kauemmaksi, olen ajatellut että tuo vähän turvaa kun ei yksin jätä itkemään ja et olisi jotenkin "pehmeämpi" tapa. vai onko se niin että kun on vieressä, niin sen takia juuri itkeekin lisähuomiota tai syliin tms?

olis vaan niin mukavaa kun vois mennä rauhassa nukkumaan eikä itkien. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kipataan omaan sänkyynsä.

Kohta pitäisi siirtää lastensänkyyn, niin voisi alkaa nukahtamaan siihen. Pinniksessä raivoaa.

Lastensängyssä aikuinen pääsee lähemmäksi istumaan ja odottelemaan nukahtamista.

Vierailija
2/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi rauhoittunut siirrän omaan sänkyyn peiton päälle ja sanon kauniita unia rakas.

Sinne jää pieni suloisesti tuhisemaan. Jos pistäisin suoraan sänyyn huutokuoro olisi valmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi rauhoittunut siirrän omaan sänkyyn peiton päälle ja sanon kauniita unia rakas.

Sinne jää pieni suloisesti tuhisemaan. Jos pistäisin suoraan sänyyn huutokuoro olisi valmis

Vierailija
4/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokaisella kolmella ollut tuollainen jakso juuri tuossa iässä. Menee ajan kanssa ohi. Itse olen ollut rauhoittelemassa lasta ja tarvittaessa rauhoittanut syliin tai silitellyt tms. Eivät ole siitä pilalle menneet vaan taas kaude ohi mentyä ovat käyneet itsekseen nukkumaan.

Vierailija
5/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään löytynyt.

kyllä minäkin sit hetkeksi otan syliin rauhoittumaan, jos ihan mahdottoman kovaksi itkuksi menee. ja lasken sit takaisin sänkyyn kun on rauhoittunut.

yritän kyllä rauhoittaa poikaa sylissä ennen nukkumaanmenoa, mutta silti huuto alkaa heti kun sänkyyn laskee. :(

se on vaan minusta niin kurjaa että pitää aina itkien mennä nukkumaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi