Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni vauva ja äiskän olis pakko käydä kampaajalla...

Vierailija
10.07.2009 |

siellä menee 2-3h (väri ja leikkaus), täytyykö turvautua korvikkeeseen sillä aikaa..? :/ Kun en pumppaamalla sai kuin max desin yhteensä molemmista rinnoista, ei taida desi riittää... ja mitään selkeää nukkumisrytmiä ei vielä ole..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä aina tein, kun muksut oli ihan pieniä, ja hyvin toimi!

siellä menee 2-3h (väri ja leikkaus), täytyykö turvautua korvikkeeseen sillä aikaa..? :/ Kun en pumppaamalla sai kuin max desin yhteensä molemmista rinnoista, ei taida desi riittää... ja mitään selkeää nukkumisrytmiä ei vielä ole..

Vierailija
2/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tekisin niin, että pumppaisin sen minkä irtoaa. Heruuko sulla maidonkerääjään imettäessä? Jos heruu, niin nekin voi käyttää. Lapsi syö ne ensin ja jos sitten jää nälkä, niin korviketta. Voihan käydä niin, että kieltäytyy syömästä jos äiti ei ole läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennen ristiäisiä kampaajalla ja ilmoitin kampaajalle etukäteen että varautuu imetystaukoihin (meidän vauva ei osannut juoda pullosta yhtään) ja pistää sen ajanpidennyksen sit mun piikkiin ja varaa riittävästi aikaa mulle. Hyvin meni.

Vierailija
4/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin kampaajan kanssa etukäteen, että tietyssä vaiheessa mies tuo vauvan syömään. Toimi ihan hyvin niin.

Vierailija
5/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaaminen on taas nopeaa.

Vierailija
6/6 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivärjätyt kyllä erottaa. Ne hirveät harakat Prisman käytävillä..