Onpas tänne tullut nikillä kirjoittavia.
Vähän saanut "mainetta" niin pitää kirjoittaa nikillä.
Kommentit (11)
kun et ole kirjautunut.
mitä mainetta? Minkähänlainen maine minulla on, kun olen kirjoitellut täällä 10v jo? Voisitko kuvailla?
Muutama niki taisi tulla sen johdosta lisää.
kommenttien takaa löytyy persoona, eikä "vierailija" ;-)
Muutama niki taisi tulla sen johdosta lisää.
Mä en enää viitsi rekkautua. Oli mulla aikoinaan nikki, mutta sen jätin silloin nikkien suuren joukkovainon aikaan. Silloin tais häis hävitä liki kaikki nikit :)
kirjoitti, että kunvähän on saanut mainetta, niin pitää alkaa kirjoitella nikillä. Miten mainetta voi saada tuntemattoman, sitä ihmettelin. Toki mainetta voi saada, jos on nikki. Tämä ei mennyt mun jakeluun. Itse kirjoittanut 10v eikä siitä mitään mainetta ole kertynyt nikittömänä.
Minulle nikki on merkki jonkinlaisesta suoraselkäisyydestä. Ikään kuin siis nimettömyyden ja oman nimen välillä oleva kompromissi.
Nikillä olevana on helpompi seistä sanojensa takana ja kukaan ei voi laittaa sanoja suuhuni.
siitä, että tänne on kirjoittanut joku toinen satanisti ja sen oletetaan olevan minä. Näin siis on nähty, että "satanisti-vierailijat" ovat yksi ja sama henkilö ja se sitten liitetty minuun.
tekee yleensä terää foorumille, tosin aaveemammojen anonymiteetti on tuottanut hulvattomia keskusteluja :)
kirjoitti, että kunvähän on saanut mainetta, niin pitää alkaa kirjoitella nikillä. Miten mainetta voi saada tuntemattoman, sitä ihmettelin. Toki mainetta voi saada, jos on nikki. Tämä ei mennyt mun jakeluun. Itse kirjoittanut 10v eikä siitä mitään mainetta ole kertynyt nikittömänä.
sai mainetta ja teki sitten nikin. Eli jos kirjoitat jossain ketjussa jotain "erikoista" tai jotenkin huomattavaa jonka joku muistaa niin sitten voi laittaa nikin ja on siis saanut mainetta. Beaverinkin tunnistaa nyt sitten jatkossa kun on nimimerkki.
mitä mainetta? Minkähänlainen maine minulla on, kun olen kirjoitellut täällä 10v jo? Voisitko kuvailla?