Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö noloa...

Vierailija
10.07.2009 |

Siis tää tapahtui noin viikko sitten kun oli helteet. Tulin töistä kotiin ja olin todella hikinen ja kuumissani. En jaksanut mennä suihkuun joten laskin pihalla olleseen muksujen kahluualtaaseen vettä. Varmistin ettei kukaan näe ja menin sitten alasti lillumaan altaaseen. Oli niin ihana maata siinä, tosi rentouttavaa, ihan nukahdin... Heräsin sitten siihen kun naapurin rouva tuli kysymään sokeria lainaksi! Vähänkö siis noloa, mä en ollu ees sheivannu. En ole kehdannu puhua tuolla naapurin rouvalle mitään, mutta se on selkeästi kertonut miehelleen. Mies nimittäin kyseli postilaatikolla että kuinkas puskat jaksavat. Siis apua! Haluaako joku vaihtaa taloja päikseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kanssa kerran tosi nolo juttu. Mä kärähdin ratista ja mulla on tatuointeja. Musta otettiin kuvat, niinkuin ainakin rikollisesta. Myös mun jalat kuvattiin koska ne tatskat on jaloissa. Ja arvaa mitä? mä olin unohtanut sheivata mun sääret. Ihan kuin olis ollut jotkut villahousut jalassa ja niitä tatuointeja ei näkynyt ollenkaan. Poliisi lähti läheiseen siwaan ja toi mulle jotain euroshopperin höyliä että sain karvat ajettua pois ja vihdoin saatiin kuvatkin otettua.

Siis vittu miten noloo, ratti ei hävetä mutta ne karvat!

Vierailija
2/2 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt näkyy jo hiukset. Kohta sitten kätilö korjasin että ei kun ne ovatkin vaan pimppikarvoja. Niin noloo kun vaan voi olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla