Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ensimmäinen kierukka helsingissä ilmainen?

Vierailija
09.07.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän minä olen, kun en saanut kantakapungissa siis Hesassa ainakaan ilmaista. En kyllä osannut vaatiakaan. Saiskohan rahat takaisin. Hmmm... Ilmeisesti menee pärstäkertoimen perusteella, mielenkiintoista.

Vierailija
2/19 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kuparikierukka, joten en olisi Helsingissä saanut kierukkaa ilmaiseksi (en kupari-, enkä hormonikierukkaa). Neuvolantäti kuitenkin tiesi kertoa, että oppilastyönä saa kierukan ilmaiseksi.

Minulle siis asennettiin kierukka viime keväänä kättärillä lääkäriopiskelijan toimesta. Huoneessa oli joku 5 muutakin opiskelijaa, ja opettaja valvoi tilannetta. Kaikki meni varsin loistavasti, suosittelen!

Jouduin toki maksamaan polimaksun, mutta itse kierukka oli ilmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"there are no free lunches"

Vierailija
4/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ilmainen ole

Vierailija
5/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse asennutin joskus lokakuussa.

6/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten ainakin jouduin itse maksamaan.

Vierailija
7/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuparikierukkaa. Onkohan hormoni- ja kuparikierukalla jotain eroa tässä asiassa? Jos on, niin miksi olisi?

Vierailija
8/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kunnista antaa ensimmäisen kierukan tai implantaatin ilmaiseksi. Näin toimii esimerkiksi Helsinki. Toiset kunnat tarjoavat kierukoita vain synnyttäneille, mutta Helsingissä sellaista vaatimusta ei ole.

9/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kunta tosta noin vaan säännöstelee kansalaisten syntyvyyttä. Onkohan niillä joku naamaraja siellä virastossa?

Vierailija
10/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kunta tosta noin vaan säännöstelee kansalaisten syntyvyyttä. Onkohan niillä joku naamaraja siellä virastossa?

Mä en v. 2005 saanut ilmaista eli mun ilmeisesti katsottiin olevan niin hyvännäköinen, että lisääntyäkin vielä sopii ;-D

Vierailija
11/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten johonkin reseptiin merkintänä tms???

12/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ilmaiset on sitten jotain Etolan kierukoita.

jos pitää sanoa että on ilmainen, niin se tulee sitten johonkin reseptiin merkintänä tms???

Vierailija
13/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lääkärissä sanottiin että ensimmäisen saa ilmaiseksi, mutta alkoi nyt epäilyttämään.

Vierailija
14/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti ihan itse käydä se jopa apteekista ostamassa.

Vierailija
15/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lääkärissä sanottiin että ensimmäisen saa ilmaiseksi, mutta alkoi nyt epäilyttämään.

Vierailija
16/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennus tehtiin kättärillä

Vierailija
17/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2007 kierukan saanut

Vierailija
18/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitatin ensimmäisen vuonna 2007, sen jälkeen joka vuosi on joku kavereistani sen laittanut ja ilmaiseksi sen saanut, viimeisin ilmaiseksi saanut laitatti kierukan pari viikkoa sitten.

Jos on ollut kuparikierukka ennen niin sitten ei, mutta hormonikierukan saa ilmaiseksi ja se on ihan varma.

Kaikilla meillä kierukka on ollut valmiina tk:ssa, mutta yhden tiedän joka joutui hakemaan sen ilmaiseksi apteekista, hän asuu helsingin itäpuolella, me muut lännessä....

Vierailija
19/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitatin ensimmäisen vuonna 2007, sen jälkeen joka vuosi on joku kavereistani sen laittanut ja ilmaiseksi sen saanut, viimeisin ilmaiseksi saanut laitatti kierukan pari viikkoa sitten.

Jos on ollut kuparikierukka ennen niin sitten ei, mutta hormonikierukan saa ilmaiseksi ja se on ihan varma.

Kaikilla meillä kierukka on ollut valmiina tk:ssa, mutta yhden tiedän joka joutui hakemaan sen ilmaiseksi apteekista, hän asuu helsingin itäpuolella, me muut lännessä....

Ja jokaisen kierukan on laittanu ihan tk lääkäri, tosin voihan olla että joissain tk:ssa ei ole kierukan asentamiseen tarvittavia taitoja omaavia lääkäreitä, joten kait ne sitten laittaa esim.kättärillä.