Itkuhälytin, jossa vauvan yksikkökin ladattava?
Onko tällaisia? Ja jos ei ole, niin missä itkuhälyttimissä vauvan yksikkö on edes pattereilla toimiva? Olisin kiitollinen vinkeistä! Meidän kuistilla kun ei ole sähköpistoketta.
Huomaa, että kovin monessa maassa vauvoja ei nukuteta ulkona :)
Kommentit (18)
Meillä Cobran radiopuhelimet, ladattavat.
Itse pidän parempina, kuin oikeita itkareita.
Ikeasta ostin, näppärän oloinen itkuhälytin, pienikokoinen. Vauvan yksikössä kätevä koukku. Molemmat yksilöt ladattavia. Pakkasella en ole vielä testannut.
Myös meillä Cobran radiopuhelimet. Vauvan päässä on handsfree mikrofoni, joka on kiinnetty kissasuojaan eli ihan naaman lähelle. Toimii loistavasti.
Myös Cobra, kun ei tarvitse enää itkuhälytintä voi käyttää muuhun tarkoitukseen.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0297/cdsxr/Cobra-MT-975-radiopuhelin-pari
Neonate. Toimii myös pakkasella loistavasti. Molemmat osat ladattavia. Kalliskin kyllä... Muistaakseni 150€ gigantista, mutta me ollaan oltu tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:24"]Neonate. Toimii myös pakkasella loistavasti. Molemmat osat ladattavia. Kalliskin kyllä... Muistaakseni 150€ gigantista, mutta me ollaan oltu tyytyväisiä.
[/quote]
Nikn ja neonate ei ota häikkää mistään. Naapurilla meni hermo cobraan kun radiopuhelimesta kuului välillä milloin mitäkin.
Tosi moni itkuhälytin ei muuten ole lainkaan tehty ulkona käytettäväksi. Ja vaunukoppaanhan niitä ei saisi laittaa.
Cobrat pystyy koodaamaan kyllä niin hyvin, ettei ota muita lähetyksiä sille kanavalle...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:28"]Cobrat pystyy koodaamaan kyllä niin hyvin, ettei ota muita lähetyksiä sille kanavalle...
[/quote]
Ok, voi olla että naapuri ei vaan osannut niitä käyttää. :)
Meillä ainakin philipsin itkuhälytin toimii. ostimme siihen akkupatterit joita sitten lataamme. Molemmat yksiköt saa myös johdon päähän.
Molemmat pattereilla ja kotipää hälyytti jos singnaali katosi vaunupäästä (esim patterit loppu ym.)
Nuo ladattavat patterit tosiaan ovat ihan ok ratkaisu. Patterit kun kuluvat pakkasella aika nopeaan.
ap
2 yksikköä on ladattavia ja 1 toimii verkkovirralla. Voi siis valvoa esim. kahta lasta yhtäaikaa, jos toinen nukkuu sisällä ja toinen ulkona.
Ja toimii pakkasella paremmin kuin philips.
Mainitsevat kyllä teksteissä, että 2 vanhempien yksikköä, mutta toista vanhempien yksikköä voi käyttää myös vauvalla langattomana. Meillä toiminut hyvin talvellakin. Hyvä kun on paljon taajuuksia, niin ei ota häiriötä naapureiden itkuhälyttimistä, niinkuin Phillips tuppasi tekemään.
http://www.digimesta.com/index.php?page=shop.product_details&option=com…
Meillä Padwico 883-malli enkä voi suositella sitä kenellekään! Pakkasella patterit kuluivat hujauksessa. Olen myös ihmetellyt minkätakia ulkoyksikössä syttyy valo sen reagoidessa ääniin. Minä ainakin koin sen hankalana. Sisäyksikkö huuti jatkuvasti kun kadotti yhteyden ulkoyksikköön. Todella tuskastuttava.
Meillä Padwico 883-malli enkä voi suositella sitä kenellekään! Pakkasella patterit kuluivat hujauksessa. Olen myös ihmetellyt minkätakia ulkoyksikössä syttyy valo sen reagoidessa ääniin. Minä ainakin koin sen hankalana. Sisäyksikkö huuti jatkuvasti kun kadotti yhteyden ulkoyksikköön. Todella tuskastuttava.
Katkoksia ei ole ollut. Ja ilmoittaa tuolla piippauksella jos on, meillä siis siinä tapauksessa että sammutan ulkoyksikön ennen sisäyksikköä. Paristot kesti pakkasella parikin päivää, lapsi nukkui kahdet päikkärit ulkona. Philips taas oli (karvalakkimalli) samantien tyhjänä latauksesta. Yhteys pätki koko ajan tai kuului vaan helvetillinen kohina.
Vanha ketju mutta joko kehitys olis ajanut etteenpäin ja löytyy malleja joissa vauvan yksikkö olis ladattava?