Kummit ostivat lapselle vanhemmilta kysymättä jätti
trampoliinin, minä äitinä olen aina inhonnut ko. vehjettä, mites asia ratkaistaan?
Kommentit (21)
huonomminkin rahat olisi voinnut sijoittaa. Monivuotinen juttu, jolla todistetusti lapsen kunnon ja motoriikan kehitykseen paljon hyötyä.
eli hyppimään vaan ja mieskin tykkää :)
Ihan kiva kun on trampoliini ja lapsen mielestä varmaa kiva!
MUTTA kuka sen korjaa joka syksy pihasta pois, säilyttää?? Toivotaan että lahjan antaja.
Ihan kiva kun on trampoliini ja lapsen mielestä varmaa kiva!
MUTTA kuka sen korjaa joka syksy pihasta pois, säilyttää?? Toivotaan että lahjan antaja.
Sä tai miehesi korjaatte sen syksyllä (huh, mikä homma, menee varmaan puoli tuntia!) ja ei sitä tarvi aktiivisesti säilyttää, säilyy kyllä varastossa ihan itsekseen.
Kannattaisi kysyä ensin vanhemmilta. Tuollainen vie pihastakin jo paljon tilaa.
Kyl mun mielestä ISOISTA lahjoista kysytään vanhemmilta sopiiko ostaa..
ei ap
Ihan kiva kun on trampoliini ja lapsen mielestä varmaa kiva! MUTTA kuka sen korjaa joka syksy pihasta pois, säilyttää?? Toivotaan että lahjan antaja.
Sä tai miehesi korjaatte sen syksyllä (huh, mikä homma, menee varmaan puoli tuntia!) ja ei sitä tarvi aktiivisesti säilyttää, säilyy kyllä varastossa ihan itsekseen.
Tuttuni äiti osti lapsenlapselleen lahjaksi valtavan koiran, jonka selässä voi ratsastaa. Ei muuta vikaa kuin se, että perheessä oli 6 jäsentä ja he asuivat 80 neliön asunnossa. Tuttuni oli räjähtää raivosta...
"kauhulla" odotan isovanhempien lahjaa. Olen selvästi sanonut että trampoliinia ei meille tule ja anoppi on sitä mieltä että onhan kaikilla muillakin... No sen paketin saa viedä mennessään takaisin jos kehtaa tuoda.
onnettomuuksien aiheuttajana lapsellenne saa aikaan.
i]trampoliinin, minä äitinä olen aina inhonnut ko. vehjettä, mites asia ratkaistaan?
[/quote]
jos teillä ei ole kunnollisia säilytystiloja trampalle niin vähän ikävä juttu.
Olettaisin kyllä että jos joku tuo trampan lahjaksi, niin lahjaan sisältyy myös turvaverkko ja lahjan antaja kokoaa trampan ja vähintäänkin kysyy, tarvitseeko tulla syksyllä purkamaan, seuraavana keväänä kokoamaan, jne...
Jos tuo pelkän trampan, johon vanhempien on itse pakko ostaa turvaverkko ja joka vanhempien pitää koota, on se kyllä tosi tökeröä.
olis itekään kovin ilahtunut, jos joku meidän lapselle ostais trampoliinin.
Ne on niin tolkuttoman rumia ja tuon ikäisellä (5v)pitää mielestäni olla vahtija koko ajan. Ja sitten tosiaan se kokoamis-purkamis ja säilytyspolitiikka.
Trampoliinin hankinnan vielä tosin katsoisin jollakin tavalla läpi sormien, toisin kuin sen korviksien laitattamisen ilman vanhempien lupaa, josta joskus aiemmin on tällä palstalla ollut puhetta.
Epämieluisia lahjoja näin vanhemman näkökulmasta on kaikki meluisat lelut, joista ei edes saa ääntä pois mistään namikasta. Joskus ollaankin tehty niin, että on sanottu anopille, että tää lelu voiskin olla sitten teillä...
että jos asuu vähänkään ahtaammin, niin isovanhemmat etsii kaupasta nimenomaan kaikkein isoimman lelun, ja tuo joka synttäreillä jonkin sellaisen.
Tuli vaan mieleen tuosta koira-viestistä omien lasten pikkulapsiaika...
Voiko pomppia itsekseen vai tarvitseeko koko ajan vahtia?
aina tuoda lapselle sen isoimmain ja kalleimman lahjan; joskus polkuauton, polkupyörän, kolmipyöräisen, kolmikerroksisen nukkekodin, keinuhevosen, lipaston jne. Tämä siis silloin kun lapset olivat pieniä. Nyt on lahjojen koko muuttunut. Nyt he ostavat lapsille edelleen ne kalleimmat lahjat, mutta paketit ovat pienempiä. He ovat ostaneet mm. kännykät kolmelle lapselle, rullaluistimet (kahdelle), ipodin (kahdelle), psp-laitteen jne. Olen tosi tyytyväinen (ja samoin ovat lapset) näihin lahjoihin, mutta joskus tuntuu, että vähempikin riittäisi.
ettei hypi yli.
Mutta muuten tuo ont osiaan loistavaa treeniä niin isoille kuin pienille.. Ja siellähän sitten saa hyppiä vain yksi kerrallaan.
eivät ostaneet suojaverkkoa ja kaiken lisäksi asumme rivitalossa ja piha on noin 20m x 10m niin arvatkaapas mihin trampis sijoitetaan jee
En huolisi isollekaan pihalle, mutta että rivaripihalle.. Huh-huh.. Kiittäisin ja palauttaisin.
Jos lapsesi tykkää hyppiä, niin lahja on osuva.