Vaimolle toinen nainen?
Vaimoni on monesti myöntänyt olevansa kiinnostunut myös naisista seksuaalisesti. Minua ajatus kiihottaa kovasti ja siksi haluaisinkin "lainata" vaimoani jollekin hänen fantasiansa toteuttamiseksi. Tiedän, että hän itse tuskin tekee koskaan asian eteen mitään konkreettista ja siksi minua on ruvennut kiehtomaan ajatus järjestää asia hänen puolestaan. Ei vain ole hajuakaan mistä voisin löytää hänelle sopivan, luotettavan naisen. Onko kukaan koskaan toteuttanut tällaisia fantasioita ja ennen kaikkea miten käytännössä löysitte halukkaan vastapuolen?
Kommentit (4)
Minä haluaisin kokeilla toista naista ja toiveissa olisi, että myös mieheni voisi osallistua mukaan ainakin jollakin tavalla.
Jos haluat, ota yhteyttä:
tummajavaalea(at)suomi24.fi (Etelä-Suomi)
En kyllä osaa kysymykseen vastata, mutta tuli vaan mieleen, että en kuitenkaan haluais että mies ihan mun tietämättä järjestää jotain tuollasta. Voi olla mahtava ylläri sun vaimolle, mutta ite pitäs kyl vähän keskustella ensin ja sulatella. Mutta minä en olekaan yhtään fantasiaa käytännössä toteuttanut, niin mistäs minä mitään tiedän. :/ Miksihän ees vastasin koko viestiin..
Joskus tein valmisteluja toteutuksen suuntaan, mutta kun urkin lisätietoja, niin tulikin märkä rätti naamaan: "...älä vaan koskaan suunnittelekkaan mitään sellasta!". Ole siis varovainen, tai ainakin 99% varma että olet oikealla polulla.
Tai hanki tuttavapiiriin ennen rapujuhlakautta pariskunta, jossa on vapaamielistä bi-henkeä... Sopivasti humalan piikissa bi-rouvalle vihjaillen siirtyy se aloitteen tekeminenkin sun käsistä muualle, joten epäonnistumiset ei tahraa sua mitenkään.
toisen naisen?
minulla on kokemusta.
siis toisena naisena olemisesta.