Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi,että kun löytäisi jonkun lenkki/kuntosalikaverin

Vierailija
08.07.2009 |

heikkokuntoisen niinkuin minä,mutta yhdessä porskutettaisiinn eteenpäin :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi superheikkokuntoinen. Mistä päin olet?

Vierailija
2/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin kaipailet kaveria? Täällä ois kans yks suht heikkokuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös. Itse Lepuskista. Kunto ei ole ollut muutenkaan hyvä, mutta keväällä olin 3kk sisällä ja jatkuvalla kortisonilääkityksellä 4kk ja astma pukkaa esiin heti kun vähänkin liikkuu. No seli seli, mutta yhtä kaikki kunto on tosi nolo.

Juoksemaan en pysty, mutta kävelemään voisin lähteä tai sitten mielellään fysiokimppaan (yhden sortin jumppa, sopii mulle, kun ei ole hyppyjä) tai kuntosalille mieluiten LHT:hen eli sellaiseen, missä on paikalla fysioterapeutti katsomassa, että tekee liikkeet oikein. Osuisko noista joku sulle?

Vierailija
4/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorukaiselle :)

ei musta juoksijaa vielä saa,ylipainoa on reilusti,ohjattuun jumppaan/salille olisi syksyllä suunnitteilla meno ja iltaisin kävelytlenkit olisi sopivaa

Vierailija
5/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kannattaa musistaa, että ei tee mitään höpönlöpö-ohjaajan määräämiä pitkiä sarjoja pienillä painoilla, ainakaan kovin pitkään, sillä sellainen treeni ei tehoa. Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä selvästi samansuuntaisia juttuja mielessä. Tällä hetkellä tavoite on pystyä liikkumaan niin, että pysyn hengissä sitten elokuussa alkavat jumpat. Jumppatrikootkin jo ostin, joten eiköhän tämä ole melkein kuin puoleksi tehty jo ;-)

Vierailija
7/7 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä hiljaisuutta,töissä on tohinaa ja joudun puhumaan /kuuntelemaan lähes koko päivän ,joten ei kiitos mp3

ap