Pikaista apua kaivataan :)
Meidät on kutsuttu viikonloppuna ystävämme lapsen nimipäiviä juhlimaan kahvin merkeissä.
Eli pitääkö viedä lahja ja jos niin minkä arvoinen ja ja ja ja :D
Me itse emme juhli lastemme nimipäiviä muuten kuin oman perheemme kesken, eli saatamme ostaa kaupasta pullat tai tai jotain hyvää mitä nimpparisankari haluaa, mutta ei siis kutsua sukulaisia tai ystäviä.
Niin olen hieman pihalla tästä käytännöstä :D
Kommentit (5)
Onko lapsi tyttö vai poika? Minkä ikäinen? Veisin jotain pientä kivaa, arvoltaan ~10 €.
Tytölle esim. kukkakimppu ja kortti voisivat olla todella mieleisiä, jos ei halua mitään tavaraa viedä.
Tai joku pieni koru.
Poikien maailmasta en ole niin perillä, joten en osaa hyviä lahjoja vinkata ;).
Kyseessä on 5 vuotias poika.
Ja vaikeaksi tämän tekee se, kun tiedän että poika ei helpolla arvosta mitään :( Mikä minua harmittaa ja suuresti.
Tämä lapsi heidän ainut ja täyttää tosin nyt vuoden alussa heti 6.
Lapsi saa jokaiselta kauppareissulta jotain itselleen ja ei mitään pientä vaan aina sellaista mikä maksaa 20-100€ jos ei vanhemmiltaan niin mummiltaan.
Koetan kamalsti pähkäillä mikä olisi pientä ja miluista ja ei silti arvokasta, vaan oikeasti erilaista mitä yleensä saa..hmm..
Itse kutsun inhottavasti tätä lasta lellipennuksi, vaikka rakas hän onkin myös meidän perheelle ;) Mutta jos lapsi saa kaiken valmiiksi tarjottimella, niin miten käy teininä/isona....
Kukkia saatoin lapsena saada tai 5-10 markkaa äidiltä, mutta ei koskaan mitään suuria lahjoja, jos ollenkaan. Vie jotain karkkia vaikka?
Ehkä ostaisin lapselle vaikka hienon tikkarin