Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

passiivinen nainen sängyssä?

Vierailija
07.07.2009 |

tuli tuosta lahnaketjusta mieleen, että mitä itse asiassa tarkoitetaan passiivisena olemisena sängyssä? Sitä että makaa vain? Joka kerta, aina??

Ei käsiä ei mitään?

Onko tämmöisiä naisia oikeasti vielä 2000-luvulla?

kysyy ilmeisesti itse aika aktiivinen nainen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy. Ihan muutama päivä takaperin sain naisen puhuttua seksihommiin kämpilleni. Siinä vaiheessa kun olimme molemmat nakuina sängyssä ja alkulämmitys menossa, kaikki oli ihan OK, mutta kun sitten survaisin patukan sisään, niin kaikki muuttui. Nainen todellakin makasi alla kuin eloton lahna, ei liikettä ylös ei alas, kädet velttoina sivuilla ja pää kallellaan, ei siis katsekontaktia. No, minä tein samaten, elikkä jätin kullin siihen puoliväliin ja lopetin jyystämisen. Nainen siinä vaiheessa sitten kysäisi, joko sinulta tuli..??? voihan nenä...

Vierailija
2/2 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuota naisen julmuutta. Mielenosoitus, että sinä et nyt ollutkaan se mitä salaa haaveilen, etkä oikein kummoinen korvikekkaan. Että mistä kaupasta sitä tyydytystä ja hekumaa saikaan ja saako siitä bonusta.... Sentään ei pieraissut kesken kaiken? Vai jätitkö alkuverryttelyn liian lyhyeksi?

Jos kirkon jäsenetuihin kuuluisi kunnollinen seksivalistuskurssi (=suoritusvalmennus) yli 30 vuotiaille, olisi jäsenkato-ongelma ratkaistu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme