Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdestä ainoasta kerrasta raskaaksi? Gallup!

Vierailija
07.07.2009 |

Kuka tullut yhdestä anoasta kerrosta raskaaksi?

Ikäsi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies jätettiin eka kertaa ehkäisy (kondomi) pois ja heti natsasi. Ikää oli silloin 37 v.

Vierailija
2/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymyskin tuli kahteen kertaan!

Siis YHDESTÄ KERRASTA!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai niin että seksiä on ollut vain kerran sen kierron aikana?

Olen kerran tullut raskaaksi yhdestä ainoasta kerrasta, oli tuolloin muistaakseni 28 v. ja suojaamatonta seksiä oli vain juhannusaattona :) Neljä kertaa olen tullut raskaaksi ekasta kierrosta

Vierailija
4/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla olin 25v ja toisella 37v, molemmista raskauksista terveet tytöt, ainoat kerrat elämässäni jolloin olen ollut raskaana, eli tosi onnekas olen!

Vierailija
5/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi kun kumihajosi 15päivänä kierrosta ja ensimmäistä kertaa sen miehen kanssa sängyssä.

Pidän tämän lapsen koska oli sellainen sattumien summa että jokin tarkoitus tällä kaikella oli. Aikaisemmilla vahingoilla ei ole tapahtunut mitään niin ajattelin jo olevani hedelmätön puu:) Noh geenit on hyvät ainakin miehen puolelta:D no hätä

Vierailija
6/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloimme yrittää lasta, ja tiedän päivän, jona tulin raskaaksi. Ikää silloin 34 v.

Vierailija
7/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmas lapsi sai alkunsa yhdestä kerrasta. Muulloin käytettiin kumia ja tuona yhtenä kertana ei käytetty. Olin silloin 32-vuotias.

Vierailija
8/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen suunnittelematon ja ikää 20, ja toinen suunniteltu ja ikää 23

Vierailija
9/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ainakin 3 kertaa, ehkä 4 tai 5. Kyseessä ainakin kakkonen (jussina), kolmonen (kierukan poistopäivä) ja nelonen (ainut kerta puolivälissä kiertoa). Iät 25v, 30v ja 32v, ehkä myös 24v ja 33v. En oo varma noista kahdesta, kun ekassa oli pitkä kierto ja jälkimmäisessä oli toisella mahdollisella kerralla kumi... Turha kai sanoakaan, että ekasta kierrosta on kaikki alkuun lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan