Syitä rintojen arkuuteen?
Mulla on rinnat ovat pingottuneet, turvoksissa ja arat.
Mulla oli kuitenkin ihan hirveän runsaat menkat juuri ja nyt on kp 12 Eli mun mielestä raskaudesta ei voi johtua, sen verran runsaat oli ja jopa klimppejä tuli. (Anteeksi ykstyiskohtainen kuvailu) Ja tästä kierrostahan en ymmärtääkseni voi mitenkän olla raskaana/oireet vielä tuntuisikaan. Ovulaatiohan obn vasta kp n. 14.
Lisäksi imetän kuopusta 1v3kk vielä aamuisin, mut mun mielestä ei ole imetykset tihentyneet, että se vois vaikuttaa tähän.
Lisäksi ristiselkä oli todella kipeä viime viikolla sekä huonovointinen olo. Ajattelin et kytevää vatsatautia, mut nyt kun huomasin arat rinnat niin rupesi ihmetyttämään.
Voiko johonkin sairauteen kuulua tälläistä? Kaikkea sitä jo miettii, kun ei mulle tyypillistä!
Voiko alkava rintatulehdus tms. aristaa samantapaisesti kuin raskaus? Mulla ei sitä ole ollut, niin en tiedä.
Help!:)
Mun kuukautiset olivat pari vuotta sitten ovulaatiovuotoa. Vähän sen jälkeen tuli rintojen arkuutta ja epäilin rintasyöpää. Nyt mun rintasyöpäepäilyni (1v4kk) köllii tuossa lattialla.