Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joskus rankkaa...olla kotiäiti

07.07.2009 |

Mies yrittäjä,lapset 2v.4v.ja rv29.Joskus väsyttää niin pirust et huh.Muita kenen miehet yrittäjiä ja aina töissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä melkeinpä ollaan, paitsi että olen kotona poikani kanssa ja noh isäntä töissä ja omilla harrastuksillaan puolet ajasta.? Kelpaako tällainen seura sinulle?? Varmaan monessa asiassa löytyy samoja näkemyksiä. itse olen nyt 23rv.lla ja poikani on 2v2kk..

Mailaa tiixi89@hotmail.com

Vierailija
2/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös mies on yrittäjä ja tuntuu olevan aina jossain. meillä tytöt kohta 2v ja 4kk..

Mullekkin voi mailailla mivva@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yks peräänkyselijä! :)

Olen 24v. ja kohta kolme kuukautta vanhan pojan äitiä. Mies töissä. Olis kiva saada seuraa muista äideistä, siis samassa elämäntilanteessa olevia. Mailailkaa: erjoni86@hotmail.com

Vierailija
4/5 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt olenko ainoa äiti joka on aina yksin. 5v ja 1v rv 8. Osaisko joku perustaa meille suljetun ryhmän? Mun mies tekee toitä viikossa vähintään 80h. Yksi vapaapäivä kahdessa viikossa ja 26 päivää lomaa vuodessa, la ja su kuluttavat vuosilomapäiviä.

Vierailija
5/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuljetusyrittäjä ja tehnyt 10 - 14-tuntisia päiviä sen ajan, minkä olemme tunteneet eli 15 vuotta, mutta tulee sentään useimmiten öiksi kotiin. Ei vapaapäiviä eikä lomia, ellei satu auto rikkumaan, tehtaalla olemaan seisokki tai itse sairastumaan tarpeeksi pahasti. Kotona on nyt kolme lasta, 6, 9, ja 12 v, joten alkaa toki jo helpottaa!

Kotiäitiys - elämänura ja elämäntapa!

http://p1.foorumi.info/kotona/