Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmin tunnistaminen.

Vierailija
06.07.2009 |

Eikös naisen orgasmin tunnista emättimen supistelusta vai voiko nainen saada orgasmin ilman että emätin supistelee lainkaan.

Kertokaa rakkaat naiset oletteko saaneet orgasmeja ilman noita supisteluja.

-W•65-

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne minulla ainakin kuuluvat asiaan. En ole niin pistänyt merkille, mutta uskon että en ole koskaan saanut orkkua ilman emättimen supisteluja.

N25

Vierailija
2/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin säätelemään lihaksiani, että pystyn saamaan orgasmin niin ettei mies huomaa mitään, ja pystyn teeskentelemään orgasmin niin, että toinen luulee minun saaneen. Pystyn teeskentelemään aina tavis orgasmista sellaiseen megaorgasmiin jossa kulli jää puristuksiin ja suonet pullistuu päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen nainen kirjoitti, että pystyy teeskentelemäänkin oikeiden orgasmien lisäksi. Kai moni muukin pystyisi teeskentelemään, mutta onneksi ei tarvi, kun aina laukee, jos on päällä. Kyllä siis supistelee, joskus enemmän, joskus vähemmän. Parasta naisen elämässä on, että orgasmeja voi saada monta peräkkäin.

Vierailija
4/21 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänhän ei ole vialla, jos teeskennellä pitää...

Vierailija
5/21 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luki, että tarvitsee teeskennellä orgasmeja? Itse saan myös aina ja monesti myös useamman. Meillä harrastetaan seksimaratoneja ja miehen kanssa on joskus hauska pelleillä ja mies arvuuttelee oliko orgasmi oikea vai ei. Ehkä ollaan vähän outoja, mutta eipä se muilta ole pois :)

Vierailija
6/21 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän siis tuntenut supisteluja vaikka piti sormeaan sisälläni. Mulla ne supistelut tuntuvat enemmän peräaukon puolella.

Vierailija
7/21 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 7 on erityisen hyvin perehtynyt asiaan :D

Vierailija
8/21 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut naisen saavan orgasmia.

Itse kyllä saan joka kerta ja mulle onkin tärkeintä että munat tykkää ei se että saako joku muu tai ei.

Vierailija
9/21 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisestä orkusta on reilu kolme vuotta ja silloin en kylä pannut merkille, että kellä supisteli ja mitä.

Vierailija
10/21 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina supistelee orgasmin yhteydessä.

Olen joskus kokeillut itse laittaa sormen sisään ja tunnen kyllä supistelut sormessani. Mies tuntee supistelut munassaan joskus. Mutta hassua on, että lähes joka kerta, kun saan orgasmin, mies laukeaa samaan aikaan. Eli kaipa se emätin jotenkin sykkii ja puristelee tuolloin normaalia enemmän. :)

Vierailija
11/21 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain naisista ei millään ota selvää saiko orgasmin vai onko orgasmin lähellä. Sen kyllä huomaa kun nainen on saamassa pian mutta sitä hetkeä koska kunnolla saa ei helpolla erota aina. Eräs vakipano on todella salaperäinen ei huomaa millään ja hän sanoi että tulee monta kertaa :D. Kertokaa mistä sen teistä erottaa kun pääsette ihan huippuun?

Vierailija
12/21 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supistelee pillu niin vahvasti, että sitä ei voi olla mies tuntematta. Mies tuntee sen myös sormettaessa. Minulla myös silmät puristuu kiinni. Vahvaa supistelua tulee aina orgasmista. Tuntuu erikoiselta että et huomaa naisesi orgasmia.

Vierailija
13/21 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla myös pillu supistelee todella paljon kun sormetan ja nuolen samalla. Sitten vaihdan samalla lennosta jäykän kullin sisään ja päästän ison määrän spermaa sisään.

Vierailija
14/21 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain naisista ei millään ota selvää saiko orgasmin vai onko orgasmin lähellä. Sen kyllä huomaa kun nainen on saamassa pian mutta sitä hetkeä koska kunnolla saa ei helpolla erota aina. Eräs vakipano on todella salaperäinen ei huomaa millään ja hän sanoi että tulee monta kertaa :D. Kertokaa mistä sen teistä erottaa kun pääsette ihan huippuun?

Laita sormi naisen peppuun, kyllä huomaat, kuinka paikat kiristyy!

Vierailija
15/21 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiaiaiaiaiaiai sanoo vaimoni nopeaan tahtiin, siitä olen varma, koska on vielä usein niin häpeissään jälkeenpäin.

Vierailija
16/21 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pillu ollut orgasmeissa aina sellainen pähkinän särkijä. Selkä noussut korkealle kaareelle, kuin 10000 volttia kulkisi läpi. Koko kroppa ja kaikki lihakset ensin kivettyneet koviksi ja sitten rajut kouristukset kulkeneet läpi. Puristus ollut sormissa tai kalussa aivan jäätävä. Sitten lysähtänyt alas kaikkensa antaneena. Ei ole todellakaan jäänyt epäselväksi onko tullut vai ei.

Välillä kun orgasmit on kestäneet ikuisuuden tullut mieleen, että lähtikö vaimolta taju. Vaimon orgasmit olleet todella pieniä kuolemia. Ihan parasta mitä osaan kuvitella.

Vierailija
17/21 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin hyvin säätelemään lihaksiani, että pystyn saamaan orgasmin niin ettei mies huomaa mitään, ja pystyn teeskentelemään orgasmin niin, että toinen luulee minun saaneen. Pystyn teeskentelemään aina tavis orgasmista sellaiseen megaorgasmiin jossa kulli jää puristuksiin ja suonet pullistuu päästä.

Olettaisin vaimoni olevan samanlainen. Usein en tunne juuri mitään. Alkanut epäileen, että teeskentelee orgasmia, että laukeaisin nopeammin.

Vierailija
18/21 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris orgamissa supistelee aina ja jos tulee useammin niin lentää myös nesteet.

Emätin orgasmia en ole saanut kuin päällä ollessani muutaman kerran elämäni aikana ja sen tunnistaa myös supisteluista sekä itseni kohdalla siitä että tuntuu niin järjettömän hyvältä että silmiin tulee väkisin kyyneleet. En siis itke mutta ne kyyneleet vaan tulee. Ja supistelu on voimakkaampaa silloin.

Vierailija
19/21 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris orgamissa supistelee aina ja jos tulee useammin niin lentää myös nesteet.

Emätin orgasmia en ole saanut kuin päällä ollessani muutaman kerran elämäni aikana ja sen tunnistaa myös supisteluista sekä itseni kohdalla siitä että tuntuu niin järjettömän hyvältä että silmiin tulee väkisin kyyneleet. En siis itke mutta ne kyyneleet vaan tulee. Ja supistelu on voimakkaampaa silloin.

Olin ymmärtäny että squirtaaminen liittyy nimen omaan emätinorgasmiin, kun stimuloituu g-piste joka vastaa miehen eturauhasta.

Vierailija
20/21 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ymmärtäny että squirtaaminen liittyy nimen omaan emätinorgasmiin, kun stimuloituu g-piste joka vastaa miehen eturauhasta.

En tiedä siitä, mulla nyt vaan jotakin sieltä lentää jos useamman kerran tulen, enkä pysty sitä estämään, mies on ainakin tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan