Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten alapääsi muuttui alatiesynnytyksen jäljiltä ja palautuiko miten?

Vierailija
06.07.2009 |

..Tulihan vaan mieleen siitä että 1. ja 2. synnytyksen jäljiltä itsellä muuttui aika negatiivisesti..

Lihakset palautuivat kohtuu hyvin eli tiukkuus lähes ennallaan mutta sisemmät häpyhuulet alkoivat repsottaa rumasti.

Tämä oli kosmeettisen haitan lisäksi hankala juttu esim farkkuja käyttäessä, pyöräillessä tai jos halusin pitää stringejä koska paikat hankautuivat kipeiksi.

Mutta mutta!

Nyt 3. lapsen synnytyksen jälkeen olin aivan ällistynyt; jo päivän kuluttua synnytyksestä huomasin että sisemmät hääpärin olivat "kuroutuneet" sisäänpäin uloimpien väliin niin etteivät näy enää ollenkaan ellen levitä reisiä!

Tuntuu kuin tuo synnytys olisi korjannut paikkani täysin ennalleen kuten ajalla ennen raskauksia...

Voiko näin käydä?! :O ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen ketju on niin älyttömän pitkä ja aihe rönsyilee...

Toivoin selkeämpiä vastauksia tähän pinoon... :)

-ap

Vierailija
2/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häppärit repsottaa ja repes. muuta en oo huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppari arpeutui todella rumasti, on koko arpi kohollaan. Lisäksi repesin moneen suuntaan, joten arpia kulkee sinne tänne. Häppärit roikkuu inhottavasti, joten pyöräily on aika taidetta, ettei sattuisi.Ja tiedoksi:en todellakaan ajele alapäätäni, koska siinä ei ole mitään kaunista katsottavaa!

Vierailija
4/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa eppariarven kohta oli arka muutaman viikon ja tunto siinä outo ehkä puolisen vuotta. Mutta hyvin ommeltu sekin, sillä arpi parani täysin, mulla ei jäänyt mitään näkyvää arpea siitä.

Toisessa synnytyksessä tuli vain pari pientä repeämää, kaksi + yksi tikkiä muistaakseni laitettiin ja ne parani nopeasti. Kolmas synnytys oli hallituin, sanoin kätilölle, etten haluaisi revetä. Punnersin ohjeitten mukaan hitaasti ja useampaan kertaan vauvaa suulle, jotta paikat joustaisi enkä revennyt yhtään. Olin muutaman päivän päästä jo kunnossa.

Yhdyntää harrastettiin miehen kanssa aika nopsaan synnytyksistä, ekasta 3 vkon päästä, tokasta ja kolmannesta jo alle kahden viikon päästä. Suuseksiä jo sitä ennen. Ollaan tosi aktiivisia seksin suhteen muutenkin, joten se on osin voinut nopeuttaa alapääni palautumista ennalleen. Orgastinen seksi siis. Mitään jumppia en tehnyt meinaan, mutta 3-6 krt viikossa touhutaan, joten se lienee korvaa jumpan hyvin - ja on nautinnollisempaakin.;)

Mulla on aina ollut sisemmät häppärit sellaiset että tulee hieman uloimpien huulten välistä esille, mutta silti harrastan pyöräilyä ja ratsastusta. Ei pahasti hierrä siis tai haittaa menoa.

Vierailija
5/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku huljuttais nakkia jätesäkissä!

Vierailija
6/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri mitenkään ole muuttunut, tiukempi on kuin ennen synnytystä, mutta ei ehkä ihan niin siisti.

mutta eipä mua vois vähempää kiinnostaa miltä emätinaukko näyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä