Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan anopilla kaikki kotona?

Vierailija
06.07.2009 |

Kun käymme miehen vanhemmilla yökylässä, niin meillä on tapana myös saunoa. Ennen mieheni ja minä saunoimme kaksin ja appivanhemmat kaksin. Nyt kun meille on syntynyt vauva, niin anoppi haluaa saunoa minun kanssani eikä anna minun saunoa miehen kanssa :D Syynä tähän on se, että meidän pitää itse hoitaa oma lapsemme kun olemme sen hankkineetkin. Eli anopilla ja apella ei ole velvollisuutta katsoa (nukkuvan) vauvan perään meidän ollessa saunassa puolisen tuntia.

Joo, anoppi on oikeassa, heillä ei ole mitään hoitovelvollisuutta, mutta huvittaa :D Varmaan anoppikin saunoisia mielummin miehensä kanssa, mutta ei periaatteesta "voi". Harmittaa vähän anopin periaate, sillä olisi kiva saada miehen kanssa yhteistä aikaa edes puoli tuntia silloin tällöin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun ei voi yhtään lapsensa perhettä auttaa. No, ehkä tekään että auta häntä kun hän on liian vanha selviytymään yksin ;)

Vierailija
22/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saunooko hän mielellään isänsä kanssa? Sinänsä kyse on pienestä ajasta ja ohimenevästä ongelmasta. Koliikki loppuu aikanaan ja jos anoppi muuten on normaali isoäiti, niin hän alkaa hoitaa lasta enemmän tämän kasvaessa. Älkää nyt ainakaan välejä alakako rikkoa siksi, että mummo ei järjestä teille yhteistä sauna-aikaa näiden parin ekan kuukauden aikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs jos sivuutatte kusipäisen akan ja kysytte (vaikka jo etukäteen, ennen anoppilaan menoa) APPIUKOLTA, hoitaisko se vauvaa saunomisenne ajan? Vai onko appi samoilla linjoilla vaimonsa kanssa?

Jos kohtelu on tuota luokkaa, en minäkään menisi enää kyläilemaan moiseen paikkaan. En tosiaan. Asenne kielii jostakin käsittämättömästä katkeruudesta, kateudesta tms.

Minulla sen verran omakohtaista kokemusta asiasta, että omien vanhempieni kanssa joudun usein sivuuttamaan äitini. Äidille on niin helvetin vaikeeta olla lasten kanssa silloin kun olisi tarvis, joten kysyn nykyisin aina isältä apua. Ja kas, lapsille pappa onkin paaaljon läheisempi ja rakkaampi nykyisin kuin mummo :)

Vierailija
24/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sen verran omakohtaista kokemusta asiasta, että omien vanhempieni kanssa joudun usein sivuuttamaan äitini. Äidille on niin helvetin vaikeeta olla lasten kanssa silloin kun olisi tarvis, joten kysyn nykyisin aina isältä apua. Ja kas, lapsille pappa onkin paaaljon läheisempi ja rakkaampi nykyisin kuin mummo :)

Anoppi näkee meidän lapsia ehkä kolme kertaa enemmän kuin äitini, mutta silti lasten suhde äitiini on lämpimämpi kuin anoppiin. Anoppi ei nimittäin ikinä hoida lapsia tai leiki heidän kanssaan, mutta äitini hoitaa.

Vierailija
25/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun anoppi on kylässä(nykyään harvemmin, onneksi), että anoppi tunkee saunaan kanssani, ja lapset tietty myös, mies menee yksin. Muutenkin minä saan pitää akalle seuraa, kun mies ei jaksa sitä katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi