Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako äitiysavustus ottaa rahana?

Vierailija
06.07.2009 |

Onhan se tosi pieni summa kun ajattelee, että menee ostamaan jotain (140 €). Esikoisen syntymästä on kuitenkin vain pari vuotta ja vaatteita tuntuu olevan ihan tarpeeksi....

Mitäpä sanot? Mitä olet itse tehnyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyse ekasta lapsesta. Meillä oli kaapit täynnä vauvanvaatetta mitä olin löytänyt kirppareilta, ystävämyynneistä ja mitä olin saanut sukulaisilta ja tuttavilta. Makuupussi oli ainoa mikä puuttui, ja sekin saatiin vauvalahjana tuttavilta.

Vierailija
2/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa rahana, peitto ja makuupussi on esikoisen pakkauksesta toista odottamassa, samoin ne vaattet joista pidin. äp:n haalari oli tosi epäkäytännöllinen ja sitä ei edes käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

Vierailija
4/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoselle, vaikka eka syntyi 2003 ja toka nyt syksyllä. Jo silloin hankin kirpparilta edullisesti itsestä kivan makuupussin ja haalarin (eri äitiyspakkauksesra kuin ne sen vuotiset). Ne on tallessa + muu vauvavarustus.

Katson sitten että hävitänkö isomman vaatteista, kun ovat eri sukupuolta (tai näin pitäisi olla). vai ootanko että saanko vielä kolmannen, varsinkaan jos en saa töitä. Opiskelin tässä välissä + valmistuin ja oon vasta 27 nyt.

Jos sulla on jo ne, et tee sillä pakkauksella mitään. Voit käyttää sen vaikka johonkin tähdellisempään, toiseen syöttötuoliin, turvaistuimeen jne.

Vierailija
5/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin rahana, vaikka meillä ikäeroa 7 vuotta ja ei todellakaan esikoisen vanhoja vaatteita tallessa. Ostin sitten muutaman juuri mieluisen vaatteet (kietaisubodyja) kaupasta ja lisäksi sitten lämpömittarin yms. ja sitten kirpputorilta/huutonetistä vaatteita. Hyvin riitti 140 euroa.

Vierailija
6/6 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pakkaus olisi riittänyt ihan hyvin, eli äänestän rahan puolesta.