Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYSSISSIT toukokuun vika VKO 22 ***

26.05.2008 |

Täällä noustiin vasta seitsemän maissa ja olipas ihanaa. Tyttö söi vain kaksi kertaa mikä on ihan juhlaa, edellis yönä menikin sitten kahdentoista ja viiden välillä neljä tissitystä. Alkaa kyllä rasittaa kun tässä pitäisi päivällä tosiaan keikkua täysissä ruumiin ja sielun voimissa mutta eiköhän tänään sitten saa jotain aikaiseksikin. Isompi kyllä valittaa että hän on vilustunut, yksi pari kertaa tuossa aamulla. Ei taida älytä että hoitopäiviä rakkaiden poikien kanssa on enää neljä ja ne kaikki kannattaisi käyttää hyväksi.

Kääk, vähiin käy tämä elämä espoolaisena. Tutut kyselivät viikonloppuna että joko kaduttaa ja että tuleeko jotain ikävä. En osaa vielä sanoa ikävästä, nyt tuntuu ettei oikein mitään taida ikävöidä. Paitsi näitä kivoja ihmisiä mutta suurimman osan kanssa pidetään kyllä yhteyttä vielä muuton jälkeenkin. Tietty tällaiselle shoppailuhullulle nuo kaupat on olleet kivan lähellä. Nokialla ei ole kuin Cittari, jossa en oikein ole täälläkään osannut käydä. Prismalle on pitkä matka, joten eipä taida tulla käytyä. Mutta kirppareita siellä on pilvin pimein suht lähellä ja siinä Cittarin keskuksessa tai keskustassa mm. Iittalan ja Nanson tehtaanmyymälät joten enköhän minä nyt jotenkin pärjää :=)

Nettikatko tulee torstaina, enkä tiedä miten siellä pääsen taas langoille mutta palajan sitten jossain vaiheessa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Tänään aurinko ei näytä paistavan ainakaan nyt aamulla täällä Espoossa, mutta mittarissa sentään on jo kymmenen astetta. Tästäköhän tämä kesä nyt vihdoin lähtisi!

t: Typykkä ja tytöt

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä olin lukevinani että tännekkin olisi tulossa suljettuja ryhmiä, milloinkohan se tapahtuu, jos olen ymmärtänyt oikein..? Lähden kyllä mukaan suljettuunkin jutskailu paikkaan :)

Vierailija
22/40 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, saa kutsua Edelleen Piiuksi ja jopa toivon sitä. Ehkä saan tuon nimimerkin muutettua vanhaan kun ehdin perehtyä asiaan.

Meillä todellakaan ei alkanut tämä minun töihin lähtöni helpoimmalla mahdollisella tavalla. Miko sai maanantaina pitkittyneen kuumeen takia lähetteen Hämeenlinnan lasten poliklinikalle, mistään ei aikaisemmilla lääkäri käynneillä löytynyt mitään. Eikä syytä löytynyt edelleenkään, mutta tänään CRP laskenut jo paljon, enää 75. Poika jo pirteä, ainoastaan syöminen ei vielä suju vanhaan tuttuun tapaan. Nuorin tytöistä myös samaisessa viruksessa, kuudes päivä kuumetta menossa, ilman syytä. Jäi kevätjuhlatkin väliin.

Pahin huoli takana päin, ja olen kovin mielissäni siitä, kuinka pienten lasten sairasteluihin todella paneudutaan sairaalassa.

Yritän myös nyt kirjoitella/lukea juttuja kun ehdin, mutta aamulla töihin lähtö, joten päätä tyynyyn. Voikaa hyvin, on luvannut mukavia ilmoja!

Piiu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nämä tunnukset ole toimineet ja nyt vasta pääsin kirjautumaan sisään uudistusten jälkeen. Hienot on sivut nyt kun toimii..

Suljettuun yhteisöön voisin lähteä mukaan jos vielä näin laiska kirjoittelija huolitaan mukaan. Mä olen vähän arka ollut kirjoittamaan näin avoimella palstalla, joten olen suljetun kannalla.

Vauvatavarat saavat meillä oikein mieleisen uuden kodin mun veljen perheestä, jonne on marraskuussa syntymässä esikoinen. Ihanaa kun ei meidän lähisuvussa muita pieniä ole niin saavat pojat serkun. Ja mielelläni lahjoitan kaikki kamat ja vaatteet kun menee noinkin lähelle. Ei tarvi miettiä enää mitä niillä tekisi.

Tuplarattaat myytiin jo huutonetissä ja meidän kannalta toimi hyvin, saatiin 20 euroa enemmän myytäessä kuin mitä niistä maksettiin, huutonetistä myös ostettiin viime syksynä, eli ihan hyvät kaupat.

Töihin olen palaamassa vuoden vaihteen jälkeen. Tällä hetkellä ei kyllä yhtään kiinnosta ja kotona olemiseen näiden poikasten kanssa on tottunut, olo ja elo on leppoisaa, vaikka omaa aikaa ei juurikaan ole ja vauhtia riittää.

Meidän syyssissi seisoa pönöttää jokaista mahdollista tukea vasten ja meno on välillä aika hurjan näköistä kun jalat liukuu ties mihin suuntaan ja käsien varassa välillä roikutaan aika pelottavan näköisesti. Konttausta harjoittelee ja lujaa etenee ryömimällä.

Isoveli lähti tänään mun veljelle hoitoon ja nyt ollaan kaksin tämän pienemmän kanssa. Meillä aamut alkaa jo kuuden pintaan, joten tunnin sisällä jo ekoille päikkäreille ja mä lähden sitten pihaa tonkimaan, Ihana auringonpaiste onkin jo ulkona.

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille!

Jondeliini ja poju

Vierailija
24/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta suljettuun keskusteluryhmään tuntuisi olevan, joten onnistuin (?) tekemään meille ryhmän. Sivuille pääsee joko ilmoittamalla minulle s-postiosoitteen ja minä sitten "kutsun" teidät sivuille tai sitten klikkaamalla alla olevaa linkkiä (toivottavasti toimii) ja jättämällä "hakemuksen" jonka hyväksyn. Näin ymmärsin sivujen toimivan, en tosiaankaan ole pro näissä hommissa :).

Ja kaikki ovat erittäin tervetulleita kokeilemaan, jos tuo ryhmä ei tunnu toimivalta niin ainahan voidaan täälläkin kirjoitella, eikös?

Laitan s-postin jonne voitte laittaa viestiä ja osoitteenne. Laittakaa jotain tunnistusta mukaan, esim. nykyinen nikki. Kokeillaan&kaikki mukaan!

kaksipoikaa@hotmail.com

[http://groups.msn.com/Syyssissit2007]

Vierailija
25/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin laittamassa sinulle sähköpostia jos pääsisin mukaan suljettuun ryhmään! Kaikki muutukin vaan mukaan:)

ladorada

Vierailija
26/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää!

Aurinkoiset terveiset Espoosta, viimeisiä päiviä viedään sillä huomenna on virallinen muuttopäivä.

Kävimme mekin vielä kuluttamassa tämän kaupungin palveluita ja hoidimme lääkärineuvolan alta pois.

Hiljan uudet mitat ovat 75,5 senttiä ja 9,52 kiloa. Aukile oli painuksissa joten nestettä pitäisi enempi saada menemään, vaikka vettä. Joopa joo mutta millä konstilla... Tissillä notkui yöllä kolme kertaa ja aamullakin vielä pikaisesti ennenkuin lähdimme viemään isompaa viimeiseen hoitopäivään. Joka päivä olen yrittänyt vettä tai korviketta antaa nokkamukista, lusikalla, lasista hörpyttämällä ja ties miten. Saldo on aina tosi huono, enempi osa löytyy päältä mutta ehkä sitkeys tässäkin puuhassa vie voiton jossain vaiheessa.

Lääkärin mukaan on kätevä käsistään, heiluttaa ja taputtaa ja vaihtaa sujuvasti tavaroita kädestä toiseen sekä etsii pieniä roskia lattioilta ja syö niitä (ja niitähän nyt löytyy kun kämppä on kuin hurrikaanin jäljiltä). Mutta sellaista perinteistä tänne, ihan ikäkauteen sopivasti kehitys etenee vaikka minusta tuntuu että on hitaanpuoleinen. Esikoinen kun tässä iässä jo kiersi sohvapöytää ja heilutteli mennessään ja tämä neiti ei edes yritä nousta ylös tai ryömiä. Mutta kaikki aikanaan, ennen rippikouluikää kuitenkin todennäköisesti oppii ja myös tissittäminen loppuu viimeistään silloin ;=)

Mukavata kesää kaikille, nyt aloitan nettipimennon ja kaivaudun sieltä sitten joskus siellä uudessa kodissa.

Kiva muuten kuulla että se Titin talo on kiva paikka, esikoinen vinkuu sinne. Herra hakkaraisen talokin on testaamatta vaikka olemme sieltä kotoisin. Nythän meillä on sitten pitkä kesä aikaa, mies jää tänne töihin joten me naiset saamme sitten kolmisin nauttia kesästä miten haluamme. Eläinpuisto on kuulemma ainakin nähtävä särkänniemessä ja ties mitä muuta- huoks!

t: Typykkä ja Hippu pikkarainen
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=dba00bdd-2d52-11dd-a1f2-…!

Vierailija
27/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella nopsasti ja en ole ehtinyt käydä täällä kurkkimassa mitä Sissit puuhailee ja tarinoi. Typykän ja muutaman muun viestin tuossa ehdin lukea ja näinkö on, että huomenna Typykkä sitten etelän pölyt karistatte jaloistanne ja suuntaatte hieman pohjoisemmaksi. Kylläpäs kaikki onkin käynyt vaihdilla, nyt kun miettii aikaa pikkasen taaksepäin. Toivottavasti muutto sujuu hyvin. Kirjuuttelehan sitten, kun olette asettuneet taloksi ja tietsikka yhteydet pelaa. Söpö tyttönen on myös Hilja-neiti! Kiitoksia muuten noista vihjeistä mitä tuli kesäretki kohteista, Titin taloa ja Herra Hakkaraisen kotia. Vielä tuskin tänä kesänä on meille ajankohtaista, mutta ehkä jo seuraavana. Puuhamaa, Muumi-maailma ja huvipuistot kaikissa laajuudessan on meillekin tuttuja tuttavuuksia, mutta onneksi valikomaa on tullut

lisää. Ja kiva taas aloittaa nuo pienten kohteet uudestaan, kun isot tytöt eivät tiettykään enää vuosiin ole kiinnostuneet muista kuin Lintseistä ja Särkiksistä :).

Viime viikonloppuna tuli sitten ekaa kertaa oikein kunnolla juhlitua työpoppoon kanssa. Meillä oli työkaverin läkiäiset ja hmmm...viini virtasi, laulu raikui ja tanssijalkaa heräteltiin oikein urakalla. Mulla menikin sitten kolme päivää toipua niistä pippaloista, heh. Ihan heti en taida ottaa uusiksi :) hauskaa oli ja teki kyllä terää kokonaisvaltaisesti. iskä pärjäsi taas oikein hyvin jälkipolven kanssa ja tietenkin Olivia oli nukkunut koko yön heräämättä. Nukuin vierashuoneessa palattuani kotiin joskus hieman ennen Hesaria. Kumma juttu, että kun äiti on paikalla, niin tissiä ja läheisyyttä pitää saada läpi yön keskeytyksittä...Taidan siirtyä tuonne vierashuoneeseen pysyvästi :).

Olivia täytti 9kk pari päivää takaperin. Yhä varmemmin seisoo ja kokeilee taitojensa rajoja. Ostin jo ensimmäiset kengätkin, kun sattui niin edullinen löytö eteen elikäs 40e Pionin kengät oli ainoastaan 10e ja koko 19 sopivasti vielä. Hienosti sopii vielä väreiltäänkin tytölle ja mm. Reimatecin pukuun, marjapuuron punaiset ovat.

Tänään olisi tarkoitus räpsiä tytöstä kuvia, palaanpa myöhemmin pistämään muutaman uuden vedoksen nimpparisankarista.

Juu, suljetuun keskustelupiiriin voin minäkin lähteä mukaan. Kiva, kun Juhonmamma on ollut aktiivinen tuolla saralla ja luonut meille uusia mahdollisuuksia tutustella toisiimme paremminkin.

Myöhemmin taas lisää...

Haikarapolska ja sleeping beaty

Vierailija
28/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typykälle toivottelen oikein hyvää kesän alkua ja teretulemast sitten takaisin kun yhteydet pelaa!

Menniä käytettiin tänään verikoikeissa, hyvinhän tuo meni. Pahintahan se on olla niin pitkä aika paikallaan, vieraita ihmisiä ympärillä ja väkisin pidetään kiinni. Voi toista ;) Hyvin onneksi tuli verta, ettei tarvinnut useampaan kertaan suonia etsiä..

Pikkasen kuumettakin tänään Mennillä, 38,3. Suppojen voimin taas elellään, kun korvat ovat selvästi kipeät. Alkais nyt antibiootit vaikuttamaan!

En kerkeä nyt enempää, Menni on yllätys äidissä kiinni. Huolestuttaa vähän kun pissiä ei ole tullut kuin yksi pottaan, eikä tissiä ole ottanut sitten yön jälkeen. Oisko ne korvat jotka painetta aiheuttaa tissillä?

Dumle ja Menni tänään 8kk - Olivialle nimpparionnittelut!

Minäkin liityin jo yhteisöön, että nähdään sitten siellä(kin)

Vierailija
29/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli liittyminen suljettuun keskusteluryhmään näyttää tällä hetkellä onnistuvan vain tuon linkin kautta ja jättämällä hakemuksen (useita hakemuksia olen jo hyväksynyt). Jostain syystä tuo jäseneksi kutsuminen ei tällä hetkellä onnistu :(. Yrittäkää vielä tuon linkin kautta, toki yritän "kutsua" teitä ketkä olette jättäneet s-postiini yhteystiedot.

Kaikki mukaan! Myös uudet ovat tervetulleita!

Juhon_mamma

Vierailija
30/40 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin!

Olivia tyttönen nukahti toisilla päikkäreilleen äsken. Juu, aika myöhään nukkuu ja pelkään, että yöllä ei sitten nukuta, mutta väkisinkin on vaikea hereillä pitää. Päivä mennyt ulkoilessa, kävimme kaupungilla pyörähtämässä ja tietysti oli paljon katseltavaa ja ihmeteltävää, joten kuka nyt matkarattaissa silloin viitsii nukkua. Ei ainakaan Olivia :).

Selasin nyt pinot läpi ja jotakin tarttui päänuppiin mukaankin.

Piiu, ihanaa, että vihdoin pääsit palstailemaan. En kyllä saa sua sinisyreeniksi edes kutsua, sä oot niin Piiu! Uutiset eivät kyllä olleet mieltä ylentäviä. Voi pientä Miko ressukkaa, kurja aloitus kesään ja tietty myös sun työssäkäynnille. Hieno juttu, että Miko on saanut hyvää hoitoa ja tutkimusta osakseen. Miten asioiden laita mahtaa tällä hetkellä olla siellä?

Dumlen pikku Mennikin sairastunut uudestaan korvatulehdukseen. Teilläkin neuvolassa otettu asia hoitaakseen ja Menniä sitten tutkittu ja lisä tutkimuksiakin tiedossa. Kurjaa nuo verikokeet ottaa noin pieneltä tai ylipäätänsä lapselta, mutta yleensä ne menee yllättävän hyvin. Tuo sairastaminen ihan varmasti myös osaltansa vaikuttaa ruokahaluun ja kasvuun. Älä ole huolissasi, eiköhän tilanne korjaannu. Toisaalta Mennistä ei varmasti voi kovin iso tullakaan teidän geeneillä. Tsemppiä sinne!

Ja Uma, voi sua ja sun pottuvarvasta (oliko se pottuvarvas laisinkaan...joku varvas kuitenkin) :D . Aikamoinen leiskahdus on täytynyt sillä hetkellä mielen päällä käydä, kun varvaskin murtui. Nyt rauhallisesti sitten sitä muuttoa tekemään. Lohduttaudu muutenkin sillä seikalla, että aina tarvitaan työnjohtajaa organisoimaan :p . Se on erittäin tärkeä jobi (mäkin olen siinä hirveän hyvä :)).

Muutakin sanomista varmaankin olisi, mutta herättelen nyt tuon sankarittaren uniltaan ja lähdemme lähikauppaan ostamaan jätskiä, jota Olivia saa tänään maistaa...ihan eka kerta ei ole, mutta jospa nyt sitten uskaltaisi tarjota enemmän kuin kaksi lusikallista. Tuntui uppoavan likalle viime kerralla.

Haikarapolska kera Olivia neitosen
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=d7c9e161-2d9d-11dd-a840-…!

Vierailija
31/40 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa! Nyt kaikki uudet ja vanhat syyssisseihin kirjoittaneet rekisteröitymään Juhon mamman luomalle Syyssissien suljettuun yhteisöön. Meitä on jo siellä 10 tuttua kirjoittajaa/jäsentä.

Jotakin häikkää noäissä Vauva-sivuilla oli eilen illalla, kirjoitin oman tekstini ennen klo 18 ja tuossa viestissä näyttää kellonaika olevan miltei ilta kahdeksan. Ihan vaan hokaisin äsken pikku seikan...

Tyttö nukkuu ja mulla paljon tehtävää, joten nyt hommiin.

Aurinkoista perjantaita kaikille ja mukavia yo-juhlia Ladoran perheeseen ja tietty kaikille muillekin juhlijoille!

Haikarapolska tuli hännän alla

Vierailija
32/40 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu aikas lailla kiireitä ja sitten nämä uudet sivut ei oikein ole pelittäny. No, kokeillaan josko nyt tulisi perille kaikki :)

Paljon on ollut juttua, enkä kyllä juurikaan mitään muista.. Ei oikein koskaan ehdi kunnolla kaikkia lukemaan kun tyttö ei malta pysyä paikallaan ja sitten koheltaa niin paljon menemään!! Ja iltaisin on usein niin väsy että!!!

Ruokien määristä oli puhetta. Hilla syö minusta tosi heikosti.. Puuroa ei saa aamulla eikä illallal menemään ku jotian 5-10 lusikallista.. Sit lihasoseita kyllä syö, muttei kerralla kovin paljoa. Isosta purkista ehkä jotain vajaa puolet kerralla. Maitoa juo sit ihan hyvin. Päivisin en enää imetä, mutta sitten nukkumaan mennessä ja yöllä.. Tämä neiti on kyllä tosi kova tissillä olija, jos vaan antaisi ;)) Päivällä siis en enää anna, mutta kun öisin heräilee niin muuhun ei oikein rauhoitu :/ Onhan se sillai rankkaa kun ne yövalvomiset on sitte mun heiniä. Mä tossa tosiaan laskinki että ei ole tullu sitten Hillan syntymän jälkeen yhtään kokonaista yötä nukuttua!! Välillä kyllä tuntuu että päässä sumenee.. Mut onneksi nyt on kesä niin voi olla ulkona paljon =)

Isosiskot tykkää Hillasta kovasti ja varsinki esikoinen on kova hoitamaan. Mukava että on pikku apuri mulla :)

Ostin Hillalle oman kylpyammeen ja nykyään kaikki kolme käy sit yhtäaikaa iltapesulla :) Mukava katsoa kun tykkäävät vedellä läträtä.

Hilla osaa nykyään kontata ja nousee pystyyn joka paikkaan. Senpä takia saakin sit olla hyvin tarkkana perään katsomassa. Yrittää jo kävelläkín tukia vasten. Mutta aika hataraa on vielä ja kun ei osaa pois tulla sieltä itse niin huutohan se aina on..

Hampaita varmaan tekee kun on ollu jo reilu viikon todella kiukkuinen ja nukkunu huonosti, myös päivällä.. Ja voihan tämä kuumuuskin siihen vähäunisuuteen vaikuttaa.

Mitäs mitäs, Uma saa miensä takaisin tai on vissiin jo saanu, tosi kivaa :)

Ja KEwa on takaisin Suomessa, mukavaa että olet täällä ja paluu on ollu onnistunut.

Sairasteluja oli ollu vissiin aika monessa perheessä, pikaista paranemista toivottelen!!

Ei kait sitä ihmeempiä. Pitää mennä pesulle ja nukkumaan. Olis tuossa kyllä yhdet pippalot mulla tänä iltana tiedossa, mutta eipä oikein kiinnosta lähteä kun tietää että neiti ei sit oikein suostu nukkumaan. Kyllähän sitä sit taas joskus kerkeää sinne baariinki mennä.

Kuva neidistä 7kk:den iässä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

outs@ ja Hilla 4.10.
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=85810aa2-2f3d-11dd-8384-…!

Vierailija
33/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole aika antanyt myöden. Hyvä, kun spostin olen ehtinyt lukemaan,eli sen verran olen koneella käynyt, ehkä 2* vkossa. Töitä olen kyllä koneella tehnyt, mutta netin kanssa ei ole tarvinnut pelata, niin siksi ehkä jäänyt vähän pienemmälle...

Kovasti kaikki sissit ovat taas vanhentuneet, Eetukin kohta jo 9kk!! Kauheeta, kun aika menee nopsaan.

Meillä Eetulla ei mitään uutta. Nousee seisoon tukea vasten ja muutaman askeleenkin siinä sitten tukea vasten ottaa, mutta ei onneksi ole vielä näyttänyt merkkejä sen paremmin kävelemiseen. Meillä neitihän oli 9kk, kun lähti kävelemään. Hampaita suussa on 5. Meillä on sama ongelma kuin Typykällä Hiljan kanssa. Tissiä vain syötäisiin, mutta vettä tai korviketta ei sitten tahdo mennä mistään. Leikin varjolla sitten vain. Paita on aina märkä, kun vesi tulee suusta pois, mutta menee siinä sitten kuitenkin muutama tippa kurkustakin alas...

Piiulla oli uusi "nimi", mutta vanhalla siis mennään eteenpäin. Hyvä, koska parhaiten sinut siitä tunnistaa.

Pihalla ollaan tehty kovasti hommaa. Kukkapenkit on kunnossa ja terassikin tuossa sitten rakennettiin. Kyllä siinä on aivan ihana juoda kahvit ja ei aina tarvi pöytää ja tuolia rahaata pitkin pihaa. Nyt ne on selvästi siinä terassilla ja mihinkään niitä ei raahata!!! :D

Suljetusta ryhmästä ollut puhetta. Kyllä minäkin sinne taidan tulla, mutta voinko ihan omalla spostilla siellä olla, kun se on nimellä? Ei kai siitä haittaakaan ole...kerran suljettu on...

Mutta nyt pitää mennä katsomaan tuota jätkää ja sitten pihalle pesemään mattoja...

Yritän palailla pian. Olen aivan pihalla mitä on tapahtunut kenellekkin, mutta toivottavasti taas pääsen ajantasalle hetken päästä...

vm78 ja Eetu 080907

Vierailija
34/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen suljetun yhteisön juttuja lukemaan? Mulle tuli viikkoraportti sieltä ja aina kun yritän yhteisöön mennä lukemaan juttuja ja kattomaan kuvia niin aukea vain sivu jossa voi jättää jäsenhakemuksen?!!! Auttakee blondia! En ole saanut/päässyt mitään kirjoittamaan sinne ym. Mitä tämä blondi tekee vääri?

Mies tullu takasin ja kaks päivää ollaan ahkerasti rempattu uutta kotia. Minä tulin vaihteeks kotiin Veslin kans iltapuuhiin ja mies jäi hommiin vanhempieni kanssa. Keskiviikkona muutamme sitten sisälle! Vesli oli kuumeessakin pari päivää sitten ja nyt yskii ja on nuhanen.

mutta nyt mentävä.

Vierailija
35/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tällä linkillä pääsisit kirjautumaan!

Vierailija
36/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. pääseekö tuolla linkillä minkä hp laittoi aiemmin? minäkään en enää muista miten sen ekan kerran avasin ja sitten laitoinkin sivun kirjanmerkkeihin.

Vierailija
37/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ainakin pääsin sillä siihen kirjautumissivulle.

Vierailija
39/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin sinne laitoin hakemusta....

ja lopettelen sitten taalla vauvalla kirjoittelun samalla!

Ja jos Juhon mamma sitten viela hyvaksyisit vaan nuo immeiset otka ovat olleet kirjoilla taalla syyssisseissa; huomaat meinaan pian etta haluajia (taustailijoita) olsii tulossa mielin kirjavin.

Hauskaa kesaa kaikille lukijoille!

-levinia-

Vierailija
40/40 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialla ollaan ja kamat ovat sisällä mutta laatikkokasoja on siellä täällä. Ehkä nämä on jouluun mennessä paikoillaan........

Esikoinen viipottaa pitkin pihoja ja on löytänyt jo parikin kaveria täältä. Käsivarret ehti jo hiukan tänään ottaa punaista väriä auringossa kun äiti vaan duunailee sisällä eikä vahdi jälkikasvuaan. Hilja on myös tyytyväisen oloinen ja leikkii terassillakin pitkät pötköt. Ja olimme miehen kanssa eilen kaksin vielä Espoossa siivoamassa ja viemässä avaimet. Hippu oli äitini ja isäni kanssa täällä eikä mitään ongelmaa ollut joten tästä tämä äidinkin uusi elämä lähtee ;)

Parempi olisi ollut jos ei tänne nettiin olisi heti päässyt, ehdin jo tehdä Hennesille alemyyntiin tilauksen- kääk! Itsellekin pari paitaa ja toppia, kokoa S. Pianhan tässä ollaan ihan rinnattomia jos tuosta imetyksestä pääsisi vaikka pikkuhiljaa eroon. Yöllä syödään vielä pari-kolme kertaa joten ei se ihan lähielämässä ole kuitenkaan, päivisinkin vielä useita kertoja. Mutta lusikalla ottaa korviketta kyllä ihan kiltisti ja vettäkin hörpyttämällä jo hiukan- tästä tämä lähtee JEE!

Nyt taidan minäkin painua petiin, aamulla pitää lähteä ostamaan verhotankoa. Rakennusliikkeen timpuri kuulemma huseeraa täällä vielä pari päivää joten voisin saada hänet laittamaan ne paikoilleen. Meidän isi lähti jo takaisin Espooseen, on siellä viikot töissä vielä pari kuukautta :( Saas nähdä miten pinna kestää noita kahta termiittiä täällä.

Hyvää yötä ja mukavaa alkanutta kesää kaikille!

t: Typykkä ja pimut uudessa kodissa pirkanmaalla