Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Sarasvuo on musta vähän naurettava.

Vierailija
06.07.2009 |

Viikko sitten oli kauhean loukkaantunut että miksi hänestä ja Virpistä kirjoitellaan lehdissä ja nyt Iltiksen lööpissä että Sarasvuo puhuu Virpistä... Haloo, onko valoo!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksiin. Jos itse vapaaehtoisesti kertoo on se kai hieman eri asia? minun mielestäni ainakin on.

Vierailija
2/3 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä perusteluna että onko asianosainen itse avautunut yksityiselämästään julkisuudessa vai ei. Jos haluaa yksityiselämänsä saavan olla rauhassa niin on tyhmää mennä avautumaan itse yksityiselämästään lehtiin.

Mutta totta kai Jarin mielestä on mukavampaa antaa haastatteluita joissa itse kertoo mitä haluaa kirjoitettavan kuin että joku kirjoittaa jotain mitä hän ei saa tarkistaa.

Julkisuudesta vaan harvoin saa kerätä pelkkiä rusinoita pullasta. Sarasvuo on kumminkin omaisuutensa kerännyt julkisuuden avulla; jos sitten menee eroamaan mennäkseen yhteen kohujulkkiksen kanssa niin ei voi olla niin naiivi että olettaa, että siitä ei kirjoitettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lööppiinhän laitetaan sellaista, minkä oletetaan saavan ihmiset ostamaan lehteä. Itse jutussa Sarasvuo saattaa vaikka sanoa, että hän ei puhu Kuitusesta julkisuudessa. Silloin Kuitunen on mainittu ja siitä voidaan muotoilla lööppi.